عکس | کشف حجاب کارکنان «طاقچه» پس از پلمب دیجی کالا

عکس منتشر شده از کشف حجاب کارکنان طاقچه پس از پلمب دیجی کالا بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد کاربری در واکنش به این تصویر که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، نوشت: در مارکتینگ نوین وقتی فروش افت کرد، عکس بی حجاب کارمندات رو منتشر کن تا حکومت مجبور شه پلمب کنه؛ خبرش که پیچید جریمه ای کمتر از هزینه تبلیغات پرداخت کن و حالا به عنوان قهرمان ادامه بده!عکس کشف حجاب کارکنان «طاقچه» پس از پلمب دیجی کالا که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

عکس| کشف حجاب کارکنان «طاقچه» پس از پلمب دیجی کالا

قطع همکاری برخی ناشران با طاقچه

در پی تخلف پلتفرم «طاقچه» مبنی بر انتشار تصویر بی‌حجاب کارکنان این اپلیکیشن در فضای مجازی، برخی ناشران از ادامه فروش کتاب‌هایشان در این پلتفرم امتناع کردند.

انتشارات آستان‌قدس بی‌حجابی در طاقچه را تحمل نکرد!

انتشارات به‌نشر، اولین ناشر از اعضای مجمع ناشران انقلاب اسلامی است که به این اقدام خلاف عرف و قانون طاقچه، واکنش نشان داده است.

به گزارش مشرق، در پی انتشار تصویری از کارکنان کارافزار طاقچه (عرضه‌کننده کتاب‌های الکترونیک و صوتی) به صورتی منافی قوانین و عرف جامعه ایران، حسین سعیدی، مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی طی نامه‌ای، همکاری این انتشارات با طاقچه‌ را به حالت تعلیق درآورد.

در نامه مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی به امیرحسین لطیفی، مدیر عامل شرکت خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر (طاقچه) آمده است:

انتشارات به نشر آستان قدس رضوی از سال ۱۳۹۵ در زمره اولین ناشرینی بود که با درک فضای حاکم بر نشر الکترونیک و ضرورت حضور در این حوزه، همکاری خود را با شرکت خدمات هوشمند طلایی هاتف معاصر (طاقچه) آغاز نمود و تا به امروز بیش از ۶۰۰ عنوان از کتاب های خود را در این اپلیکیشن به صورت الکترونیک عرضه کرده است. علیرغم همکاری مطلوب در طی این سال‌ها اخیرا تصویری از کارکنان طاقچه منتشر شده است که در آن عکس، متاسفانه اکثر خانم‌های حاضر بدون حجاب هستند لذا ضمن ابراز تأسف و تاثر از این اقدام به دلیل عدم پایبندی به قوانین و مقررات مدنی و شرعی توسط کارکنان طاقچه، پایان هرگونه همکاری تجاری و فرهنگی انتشارات به‌نشر با این اپلیکیشن را از این تاریخ اعلام می‌نمایم. بدیهی است معونه لغو قرارداد و پرداخت هزینه‌های احتمالی ناشی از انصراف همکاری به‌نشر، طبق توافقات مندرج در قرارداد انجام خواهد شد.

مهندس حسین سعیدی، مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی

انتشارات به‌نشر، اولین ناشر از اعضای مجمع ناشران انقلاب اسلامی است که به این اقدام خلاف عرف و قانون طاقچه، واکنش نشان داده است.

گفتنی است «طاقچه» پلتفرمی است برای دسترسی قانونی به نسخه دیجیتال و صوتی کتاب‌ها. طاقچه مانند پل ناشران و کتاب‌خوانان را به هم وصل‌ می‌کند. پس از آنکه ناشر برای کتاب یا مجله‌ خود مجوز انتشار و شابک بگیرد، می‌تواند نسخه الکترونیکی یا صوتی آن را از طریق طاقچه به مخاطبان خود برساند.

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 45336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • هادی IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
      0 0
      انتشار این عکسها همچین بد هم نیست ، زنان و مردان خودشون رو به بقیه معرفی می کنن