شبکه سه بازی دوستانه لیورپول و گروتر فورث را پخش می کند؛ امروز ساعت ۱۴:۳۰ + لینک

پخش زنده بازی دوستانه دو تیم لیورپول و گروتر فورث را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و قبل از شروع فصل جدید لیگ های اروپایی، امروز دوشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم های لیورپول و گروتر فورث در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی لیورپول و گروتر فورث

لیورپول تمرینات پیش‌فصلش را آغاز کرده و امیدوار است که با جذب بازیکنان جدید بتواند شرایطش را نسبت به فصل گذشته بهبود ببخشد.

آنها پس از چند سال حضور در کورس قهرمانی و رقابت با منچسترسیتی، فصل گذشته شرایط سختی را تجربه کردند و در آخر به کسب سهمیه لیگ اروپا رضایت دادند.

کلوپ در گفت‌وگو با پادکست ما لیورپول هستیم درباره شرایط این روزهای تیمش اظهار داشت: «هنوز کارهای بسیاری هست که باید انجام دهیم. پنجره نقل و انتقالات همچنان باز است. اگر روز من در حال حاضر ۲۸ ساعت بود هم مشکلی نداشتم و می‌توانستیم به راحتی تمام ساعاتش را پر کنم.

1900614

با توجه به تمام کارهایی که باید انجام دهید، تمرکز و انرژی اصلی من باید روی جلسات تمرین باشد و این کاری است که انجام می‌دهم. قبل و بعد از جلسات تمرین هم سعی می‌کنم در کارهای دیگر کمک کنم. هنوز سه هفته و نیم زمان تا بازی اول باقی مانده است و مطمئنا اتفاقات زیادی رخ خواهد داد.

کاملا واضح و روشن است که ما خریدهای بیشتری انجام خواهیم داد. این اتفاق رخ می‌دهد. بازیکنان جدیدی به جمع ما اضافه خواهند شد. ما تیم خوبی برای فصل آینده خواهیم داشت.»

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 45253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha