نامه تهدیدآمیز پاری‌سن‌ژرمن به ام‌باپه

متن نامه پاری‌سن‌ژرمن به کیلیان ام‌باپه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از rmc فرانسه، در متن نامه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به کیلیان ام‌باپه آمده است: «اول از همه ضروری است به خاطر داشته باشید همیشه صحبت‌ها و نتیجه‌گیری‌های ما در بهار ۲۰۲۲ این بود که شما با پاری‌سن‌ژرمن ادامه می‌دهید. خانواده‌ای که برای سالیان متمادی کارهای غیر ممکن را برای شما انجام داده و اجازه داریم، در صورت توافق با شما به درخواست انتقالتان پاسخ مثبت بدهیم.

شما ۲۱ مه ۲۰۲۲ در پارک دو پرنس ظاهر شدید تا همکاری خود را تا ۲۰۲۵ با ما تمدید کنید که برای همه هواداران ما و جامعه فوتبال جهان کاملاً واضح است.

نامه‌ شما مبنی بر عدم تمدید قرارداد در تابستان ۲۰۲۴ که تنها چند هفته پس از امضای قرارداد در سال ۲۰۲۲ نوشتید و یک سال بعد در رسانه‌ها منتشر شد، بر خلاف توافقات ما در مذاکرات بود و به باشگاه از لحاظ مالی آسیب زیادی وارد کرد.

پاری‌سن‌ژرمن یادآور می‌شود که با توجه به سرمایه‌گذاری‌هایش در دنیای فوتبال، آینده ام‌باپه تنها می‌تواند یک انتقال در تابستان امسال یا تمدید بعد از ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ باشد. اینگونه بود که همه بازیکنان بزرگ، مانند شما، باشگاه‌های خود را ترک کردند، میراثی ماندگار از خود به جای گذاشتند و به نوبه خود به باشگاه کمک کردند.

باشگاه همچنین می‌خواهد خود را در مورد پنجره نقل و انتقالات ناموفق تابستان گذشته توجیه کند. ما با محدودیت‌های بسیاری مواجه بوده و هستیم اما سعی کردیم تمام خواسته‌های شما را برآورده‌ کنیم.

این واقعیت که شما ظاهرا نامه عدم تمدید خود را تنها چند هفته پس از شروع پنجره نقل و انتقالات امضا کردید، نشان‌دهنده عدم صداقت است.

ضروری است که بتوانیم با هم ملاقات کنیم تا بهترین گزینه را برای طرفین تعریف کنیم، یعنی: تمدید برای فصل ۲۰۲۴- ۲۰۲۵ یا انتقال به تیمی دیگر در این پنجره. اینها تنها گزینه‌های ما هستند.

معاون فوتبال با مشاوران شما تماس خواهد گرفت تا به‌سرعت در مورد این گزینه‌ها به توافق برسند. امیدواریم این همه سال تعهد، حسن نیت و سرمایه‌گذاری بی‌سابقه شما را به فکرکردن به آینده باشگاه و هواداران باشگاه بزرگی که در تمام این مدت از شما حمایت کرده‌اند، بیندازد.»

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 45183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha