پخش زنده بازی دوستانه کارلسروهه - لیورپول امروز چهارشنبه ۲۸ تیر؛ ساعت ۲۰ + لینک

تیم های کارلسروهه - لیورپول امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و قبل از شروع فصل جدید لیگ های اروپایی، امروز چهارشنبه از ساعت ۲۰ تیم های کارلسروهه - لیورپول در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی تیم های کارلسروهه و لیورپول امروز

یورگن کلوپ در این روز ها با انگیزه ویژه ای تمرینات تیم لیورپول را برگزار می کند و باید دید که اوضاع برای لیورپولی ها در فصل جدید به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، لیورپول اردوی پیش فصل خود را آغاز کرده است و قرار است (چهارشنبه ۲۸ تیرماه) از ساعت ۲۰ در یک بازی دوستانه به مصاف تیم آلمانی کارلسروهه برود.

یورگن کلوپ در جلسه تمرینی اخیر لیورپول خودش پا به توپ شد و در کنار بازیکنان لیورپول به تمرین کردن پرداخت و به این ترتیب روحیه بالای خود را نشان داد. کلوپ در فصلی که گذشت به همراه لیورپول آن طور که باید و شاید عمل نکرد و اوضاع برای لیورپول خوب پیش نرفت. لیورپول در فصل جدید دوباره به دنبال موفقیت در تورنمنت ها و فتح جام ها خواهد بود.

اولین بازی لیورپول در فصل جدید لیگ برتر انگلیس یعنی فصل ۲۰۲۳/۲۴، روز بیست و دوم مرداد ماه مقابل چلسی خواهد بود و به این ترتیب لیورپولی ها شروع آسانی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس نخواهند داشت.

کلوپ وقتی که از او انتقاد شد و پس از عملکرد ضعیف فصل قبلش به او گفته شد که از این تیم خواهد رفت یا نه، لیورپول را تیم خودش دانست و به این ترتیب نشان داد که علاقه ویژه ای به این تیم دارد.

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 45029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • zeravan IQ ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
      0 0
      عالی