النصر ۲ - آلورکا صفر + نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی

باشگاه النصر عربستان برای برگزاری یک اردو به پرتغال سفر کرد تا در این کشور چند بازی دوستانه هم انجام بدهد. کریستیانو رونالدو با دریافت اجازه ویژه در این اردو حضور نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، النصر عربستان پیش از شروع لیگ برتر این کشور در فصل جدید اردوهای آماده سازی منسجمی برگزار کرده است. در همین ارتباط این تیم در یک بازی دوستانه امشب به مصاف تیم آلورکا پرتغال می رود.

نتیجه نهایی: النصر ۲ - آلورکا صفر

فیلم خلاصه بازی را اینجا ببینید.

آپارات اسپورت: لینک پخش زنده بازی النصر و آلورکا امروز

آنتن: لینک پخش زنده بازی النصر و آلورکا امروز

تیم النصر عربستان ساعتی پیش با هواپیمایی اختصاصی از شهر ریاض به مقصد پرتغال پرواز کرد تا آماده‌سازی‌های تابستانی را با برگزاری اردویی در این کشور برگزار کند.

با توجه به اینکه کاپیتان و ستاره بزرگ النصر، کریستیانو رونالدو، پرتغالی است انتخاب این کشور برای برگزاری اولین اردوی تابستانی جالب به نظر می‌رسد. اما کریستیانو تیم باشگاهی‌اش را در پرتغال همراهی نمی‌کند. رسانه‌های عربی اعلام کردند کریستیانو از النصر اجازه‌ای ویژه دریافت کرده تا مدت بیشتری در تعطیلات بماند. به این ترتیب او در اردوی پرتغال حضور نخواهد داشت.

1893885

کاروان النصر شامل ۲۷ بازیکن امروز راهی پرتغال شدند. دو ستاره خارجی دیگری که در این پرواز حضور نداشتند تالیسکای برزیلی و جسلان کنان ساحل‌ عاجی بودند که این دو در روزهای آینده در پرتغال به اردو ملحق خواهند شد. تنها غایب النصر در پرتغال کریس رونالدو خواهد بود.

این اردوی آماده‌سازی زیر نظر لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر، برگزار می‌شود که اخیرا رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.

النصر به مدت ۱۷ روز در پرتغال حضور خواهد داشت و در این مدت دو بازی دوستانه انجام می‌دهد. اولین بازی دوستانه تیم عربستانی روز ۱۷ جولای مقابل سلتاویگو و دومین بازی دوستانه‌اش روز ۲۰ جولای مقابل بنفیکا خواهد بود.

1893886

تیم کریستیانو رونالدو سپس به شهر اوساکای ژاپن پرواز می‌کند تا در یک تورنمنت تدارکاتی شرکت کند. النصر در این تورنمنت با پاری سن ژرمن و اینترمیلان دیدار خواهد کرد. هنوز رسما اعلام نشده که آیا کریستیانو رونالدو در تورنمنت ژاپن با النصر همراه خواهد بود یا نه، ولی گزارش‌ها حاکی است او بعد از اردوی تدارکاتی پرتغال به تیمش ملحق خواهد شد و در دو بازی دوستانه مقابل پی‌اس‌جی و اینتر به میدان خواهد رفت.

1893889

1893890

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 44718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha