خدابخش رئیس هیات مدیره شاپرک شد

جلسه هیات مدیره شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت، شاپرک با حضور معاونان بانک مرکزی و مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از روابط عمومی شاپرک، در این جلسه که با حضور دکتر فرشاد محمدپور، معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی و دکتر عبدالهی مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد؛ ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های دکتر امیر هامونی، دکتر محسن خدابخش به عنوان رییس جدید هیات مدیره شرکت شاپرک معرفی شد.

دکتر مهران محرمیان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های هیات مدیره و مدیریت ارشد شاپرک ابراز امیدواری کرد که این شرکت همچنان در مسیر توسعه و تقویت شبکه پرداخت در کشور گام بردارد و خلق ارزش کند.

دکتر فرشاد محمدپور هم با اشاره به نقش محوری شاپرک در فرآیندهای اقتصادی کشور به ویژه پرداخت الکترونیک اظهار کرد: فعالیت‌ها، اقدامات و اجرای مقررات و الزامات بانک مرکزی در حوزه پرداخت الکترونیک، تامین امنیت شبکه و اطمینان خاطر همه ذی‌نفعان به ویژه مردم عزیز کشورمان، گویای موفقیت این شرکت و حرکت کردن در مسیر صحیح است.

در این مراسم، دکتر علی عبدالهی، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک نیز با اشاره به تغییرات مدیریتی رخ داده در شاپرک، با مناسب ارزیابی کردن روند پیشرفت پروژه‌های شاپرک ابراز امیدواری کرد که اجرای این پروژه‌ها گذشته با جدیت ادامه یابد.

همچنین دکتر محسن خدابخش که سوابق مدیریتی درخشانی در بازار سرمایه دارد و اخیراً به شرکت شاپرک پیوسته است؛ تلاش همه جانبه برای ایفای مسئولیت‌های محوله و کمک به تقویت برنامه‌های نظارتی بانک مرکزی را مورد تاکید قرار داد.

دکتر فرهاد فائز، مدیرعامل جدید شرکت شاپرک، نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به دکتر خدابخش، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بانک مرکزی و شرکت ملی انفورماتیک برای بالندگی شاپرک تقدیر و از اعتماد هیات مدیره برای واگذاری مسئولیت اجرایی شرکت به خود، تشکر کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت شاپرک، طی چند سال گذشته به همت و تلاش مدیران و کارکنان شرکت و شبکه پرداخت کشور، پروژه‌های ملی بزرگی از جمله اجرایی کردن قانون پایانه‌های مالیاتی، کالابرگ الکترونیکی، یارانه نان و ... اجرایی شده که منشا ارائه خدمات مهمی برای نظام اقتصادی و آحاد مردم بوده است.

بر اساس این گزارش، با معارفه رییس جدید هیات مدیره شرکت شاپرک، ترکیب مدیریتی شرکت شاپرک به شرح زیر است:


آقای محسن خدابخش، رییس هیات مدیره


آقای سیدمحمدحسین محمودی، نایب رییس هیات مدیره


آقای حمیدرضا احمدیان، عضو هیات مدیره


آقای ژان صیاد، عضو هیات مدیره


آقای علی رضا یاری، عضو هیات مدیره


آقای فرهاد فائز، مدیرعامل شرکت شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت)

۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 44612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha