کمتر از یک هفته تا انتخابات فدراسیون کشتی؛ خبری از احراز صلاحیت‌ها نیست

در حالی که کمتر از یک هفته به انتخابات ریاست فدراسیون کشتی باقی مانده اما هنوز خبری از اعلام احراز صلاحیت ۹ کاندیدای شرکت در این انتخابات نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بعد از آنکه در اردیبهشت ماه ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی انجام شد و 15 نفر ثبت‌نام کردند، 9 نفر از جمع آنها از سوی کمیته تطبیق تایید صلاحیت مدیریتی شدند.

علیرضا دبیر، جمشید خیرآبادی، عباس جدیدی، مصطفی میرزایی،، حمید بنی‌تمیم،حمید سیفی، حمید یاری، بهمن صفری و عبدالله عزیزی 9 نامزد نهایی انتخابات فدراسیون کشتی هستند که اسامی آنها از سوی وزارت ورزش به نهادهای ذیربط اعلام شد تا احراز صلاحیت آنها برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی اعلام شود.

زمان تعیین شده برای برگزاری انتخابات طبق توافق وزارت ورزش و فدراسیون کشتی، پنجشنبه 22 تیر اعلام شده، اما در حالی که کمتر از یک هفته به موعد تعیین شده باقی مانده، هنوز احراز صلاحیت نامزدها ابلاغ نشده تا مشخص شود چه کسانی مجوز شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی را دارند.

این در حالی است که همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات صورت گرفته و اعضای مجمع نیز مشخص شده‌اند.

موعد قانونی چهار ساله ریاست علیرضا دبیر 26 تیر ماه به پایان خواهد رسید. او روز 26 تیر ماه سال 1398، در انتخاباتی که رأی‌گیری آن همراه با عبدالمهدی نصیرزاده به دور دوم کشیده شد، ریاست فدراسیون کشتی را برعهده گرفت.

۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 44592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha