رئیس دفتر و رفیق علیرضا دبیر رئیس هیات کشتی تهران می شود؟

هادی حبیبی با مدرک دکترای تربیت‌بدنی، عضویت در هیأت علمی دانشگاه و هم‌چنین پیشینه سرپرستی تیم ملی کشتی آزاد، از سوی مراجع نظارتی برای ریاست هیات کشتی تهران مورد تأیید صلاحیت مدیریتی قرار نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، برای انتخابات رئیس هیات کشتی تهران به‌نظر می‌رسد که تنها صلاحیت مدیریتی قاسم علی‌عسکری و یاری‌نیا تاکنون احراز شده و خبری از کاندیدای دیگری در انتخابات هیأت کشتی استان تهران نیست. یاری‌نیا که سابقه ریاست هیأت کشتی استان ایلام را در کارنامه به خود می‌بیند، احتمالاً شانس چندانی در برابر نامزد مورد حمایت رئیس فدراسیون کشتی نخواهد داشت.

همین مسئله باعث شده تا هادی حبیبی به ردصلاحیت احتمالی خود واکنش نشان بدهد. حبیبی در این رابطه اظهار داشت: تعدادی از دوستان توصیه کردند که خودم کنار بکشم چراکه آن‌ها اعتقاد داشتند فدراسیون نظرش روی گزینه مورد نظر خودش است و همگان هم از ارتباط نزدیک رئیس فدراسیون با مسئول دفترش باخبر هستند. این روزها اتفاقاتی در حال رخ دادن است که اصلاً زیبنده این رشته نیست و شاید روزی آنها را با جزئیات به اطلاع همه مردم رساندم.

دستیار رضا یزدانی در گفت‌وگو با مهر عنوان داشت: به من اعلام شده به دلیل عدم ارائه مدارک مجوز حضور در انتخابات تهران را ندارم. البته هنوز به صورت رسمی ابلاغی ارسال نشده، هر چند دوستان با همه توان مشغول سنگ اندازی هستند تا بتوانند به هدف خود برسند. گویا دوستان اعتقادی به این موضوع ندارند و قصد دارند با مهندسی انتخابات هیأت کشتی تهران، فرد مورد نظرشان را بر مسند ریاست قرار دهند.

اظهارات حبیبی و ردصلاحیت ۳ نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات هیأت کشتی پایتخت، باعث شده تا شائبه دخالت و مهندسی به طرز عجیبی در یک انتخابات استانی افزایش پیدا کند. باتوجه به اعلام صلاحیت‌ها، به‌نظر می‌رسد اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران با هماهنگی فدراسیون کشتی، به‌زودی زمان برگزاری انتخابات هیأت را تعیین نماید.

قاسم علی‌عسکری که اصلی‌ترین بخت ریاست بر هیأت پایتخت به‌شمار می‌رود، سابقه حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران را هم داشته و در کنار مدیریت بر خانه‌های کشتی فدراسیون، مسئولیت سرپرستی دفتر علی‌رضا دبیر را هم برعهده دارد. در مقابل حسن یاری‌نیا سابقه فعالیت در انستیتو کشتی و هیأت کشتی ایلام را در کارنامه دارد.

نکته مبهم این‌جاست که حبیبی با مدرک دکترای تربیت‌بدنی، عضویت در هیأت علمی دانشگاه و هم‌چنین پیشینه سرپرستی تیم ملی کشتی آزاد، از سوی مراجع نظارتی مورد تأیید صلاحیت مدیریتی قرار نگرفته؛ موضوعی که به احتمال زیاد حواشی و ابهامات زیادی را در ادامه انتخابات بر جای خواهد گذاشت.

۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 37880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha