رقابت الهلال و النصر برای جذب محمد صلاح

دو باشگاه عربستانی النصر و الهلال در تلاش هستند تا محمد صلاح مصری را در تابستان سال جاری جذب کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، باشگاه‌های عربستانی سخت در تلاش هستند تا با جذب بهترین بازیکنان فوتبال جهان همه نگاه‌ها را معطوف به لیگ خود کنند.

در تابستان سال جاری به نظر می‌رسد که شاهد تحولات زیادی در باشگاه‌های عربستانی باشیم چرا که آن‌ها حاضر هستند هر رقمی را برای آوردن بازیکنان بزرگ فوتبال جهان هزینه کنند.

بعد از ناکامی الهلال در آوردن ستاره‌هایی مثل لیونل مسی، نیمار و مودریچ، این بار آن‌ها به دنبال متقاعد کردن محمد صلاح، اسطوره لیورپول هستند.

روزنامه سعودی اسپورت عربستان نوشت: الهلال این بار در تلاش است تا محمد صلاح را جذب کند البته النصر هم خواستار جذب این بازیکن شده است.

محمد صلاح تا سال ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد. او در ۳۰۵ بازی که با پیراهن قرمزپوشان آنفیلد به میدان رفته ۱۸۶ گل به ثمر رسانده و ۷۹ پاس گل هم داده است.

روزنامه مارکا هم این خبر را تایید کرد و نوشت که لیورپول به دنبال جایگزینی شایسته برای محمد صلاح است تا جایی که آن‌ها سخت در تلاش هستند تا کیلیان ام‌باپه را جذب کنند.

مارکا زنگ خطر را برای رئال به صدا درآورد و نوشت که لیورپول حاضر است برای جذب ام‌باپه ۳۰۰ میلیون یورو پرداخت کند و این باعث می‌شود تا پاری سن ژرمن برای فروختن این بازیکن باتوجه به این که حاضر به تمدید قراردادش نیست وسوسه شود.

ام‌باپه یک فصل دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. باشگاه پاریسی از او خواسته است که یا قراردادش را تمدید کند و یا این که در تابستان تیم را ترک کند.

۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۶
کد خبر: 44231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha