ممنوعیت سوار شدن زنان بی‌حجاب در تاکسی های قزوین

محمد رضا وثوق‌نیا با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که رعایت حکم حجاب واجب و مطابق قانون، کشف حجاب در انظار عمومی و به ویژه تاکسی به عنوان یک وسیله نقلیه عمومی ممنوع است، به تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی ابلاغ شده است تا در راستای رعایت تکالیف شرعی و حدود الهی، از سوار کردن افراد بی‌حجاب خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایلنا: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: تا کنون پیامک‌های متعددی از سوی سازمان تاکسیرانی برای رانندگان تاکسی مبنی بر ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب ارسال شده است.

وثوق‌نیا افزود: بر همین اساس، با تاکسیرانانی که افراد بی‌حجاب را سوار کنند در هیات انضباطی سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی خواهد شد و شهروندان نیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه، می‌توانند موارد را با شماره تلفن ۳۳۸۴۸ داخلی ۶۰۷، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ و یا عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی در میان بگذارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت مقوله عفاف و حجاب، ارائه هر گونه خدمات به افراد بی‌حجاب در سازمان تاکسیرانی نیز ممنوع است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در خاتمه اظهارکرد: با توجه به این که رانندگان تاکسی جزو اقشار شریف و آسیب‌پذیر جامعه بوده و همواره از صبح‌دم تا پاسی از شب برای خدمت رسانی به شهروندان و کسب روزی حلال تلاش می‌کنند، از بانوان محترم درخواست داریم شئونات اسلامی و به ویژه حجاب خود را در هنگام سوار شدن به تاکسی رعایت کنند تا این قشر زحمتکش با مشکل مواجه نشوند.

۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
کد خبر: 44042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha