اگر مسافر جاده چالوس هستید، این خبر را بخوانید

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به‌دنبال وقوع سیلی که دو هفته گذشته در محورهای شمالی رخ داد و باعث ایجاد یک گودال در جاده چالوس شد، محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

در این راستا ایمان محرابی‌نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد: در حال حاضر در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن‌آباد تردد روان است اما مسیر رفت و برگشت محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (مسیر رفت و برگشت) تردد روان و در محور بومه – تهران محدوده مهرآباد ترافیک سنگین است. وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حاکی از آن است که در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های کردان و کمالشهر ترافیک سنگین و در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا ترافیک نیمه‌سنگین است.

۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 44026
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha