شروع موج جدید سفرهای نوروزی در کشور / جاده‌های ۱۰ استان بارانی است

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان و ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده‌های سیاه بیشه و ولی آباد و آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک دارای ترافیک سنگین است.

در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) نیز تردد وسایل نقلیه روان است. محورهای هراز و فیروزکوه دارای بارش پراکنده باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

سازمان راهداری همچنین از بارش باران در برخی محورهای استان مازندران، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان، همدان، زنجان، قزوین، کرمانشاه و هرمزگان خبر داده است.

بر اساس اطلاعات دریافتی از ۲۵۸۸ ترددشمار فعال، تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل ۲.۷ درصد کاهش یافته است. سهم وسایل نقلیه سنگین از ترددها ۸.۷ درصد بوده، اوج تردد بین ساعات ۱ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح صورت گرفته است.

۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۴
کد خبر: 40827
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha