ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور + جزئیات و شماره تماس

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در هر سه مسیر منتهی به این استان در جاده کندوان، هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: ترافیک خودرو در جاده کندوان حد فاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه سنگین گزارش شده است.

وی وضعت ترافیک در آزاد راه تهران شمال در محدوده انتهای آزاد راه و همچنین مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو را نیز سنگین اعلام کرد و از رانندگان وسایل نقلیه با صبر و حوصله رانندگی کنند تا از وقوع حودث ناگوار جلوگیری شود.

سرهنگ جهان تاب با بیان اینکه بارش باران در برخی محورهای شمالی باعث لغزندگی سطح جاده‌ها شده است و رانندگان باید جوانب احتیاط را رعایت کنند، گفت : در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده شهر دماوند نیز ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری در محورهای ارتباطی این استان خبر داد و افزود: به احتمال محورهای کندوان و هراز از عصر امروز جمعه از سمت مازندران به تهران و کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ جهان تاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 40475
منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha