۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 43433
پرواز بیزنس کلاس برای والیبالیست ها

پس از انتقاد بازیکنان تیم ملی والیبال، قرار است کمیته ملی المپیک برای اعزام تیم ملی به مسابقات انتخابی المپیک پرواز بیزینس تهیه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی والیبال ایران در سال جاری رویدادهای مهمی از جمله لیگ ملت‌ها، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک را پیش رو دارد که با فاصله کمی از هم برگزار می‌شوند.

همین موضوع باعث انتقاد بازیکنان از شرایط پرواز و مشکل فدراسیون در تهیه بلیت بیزینس کلاس شد. ملی‌پوشان با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون از مسئولان گلایه کردند که توجهی به آنها ندارند و حتی در اردوهای ملی هم حاضر نشده‌اند.

محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی در این مورد گفت: «بارها گفتیم ما پروازهای طولانی داریم. بچه‌ها دو متر قد دارند و در پروازهای اکونومی آسیب می‌بینند یعنی هر چه رشته بودیم پنبه می‌شود. ریکاوری بعدش چند روزی طول می‌کشد. امیدوارم از بیرون فدراسیون حمایت کنند که مشکلی مالی وجود نداشته باشد. فدراسیون والیبالی که این همه مردم پیگیری می‌کنند نباید مشکلی داشته باشد اما دارد.»

در این راستا کمیته ملی المپیک وعده داده که بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو که در فاصله چهار روز تا انتخابی المپیک به پایان می‌رسد، برای تیم ملی پرواز بیزینس تهیه کند تا ملی‌پوشان راحت‌تر از چین به برزیل سفر کنند.

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر: 43433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha