پخش زنده دیدار پاری سن ژرمن - کلرمون؛ امروز شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های پاری سن ژرمن و کلرمون امشب از سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های پاری سن ژرمن و کلرمون امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه در هفته سی و هشتم به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

فیلم خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۲ - کلرمون ۳


لینک پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و کلرمون امروز

راموس که در تابستان ۲۰۲۱ با جدایی از رئال مادرید به پی‌اس‌جی پیوست، اکنون به انتهای ماجراجویی‌اش در این باشگاه رسیده است و باشگاه فرانسوی اکنون اعلام کرد که او در پایان فصل جاری که تنها یک بازی از آن مانده، پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد.
در بیانیه باشگاه پاریسی آمده است:"بعد از پیوستن به پی‌اس‌جی در ۸ جولای ۲۰۲۱، سرخیو راموس به عنوان یک حرفه‌ای واقعی، تجربه، نظم و روحیه مبارزه‌جویی که با حس فداکاری و تشنه پیروزی بودن همراه است، را به پاریس آورد.

او که یکی از بهترین مدافعان تاریخ است، در ۵۷ بازی، ۵ گل برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند که اولین آن در ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ در لیگ مقابل استاد دو رنس بود. او از ۲۸ نووامبر ۲۰۲۱ تا ۱ ژانویه ۲۰۲۳ در ۳۴ دیدار با پاری سن ژرمن شکستی متحمل نشد.
پاری سن ژرمن مفتخر بود که راموس از پیراهنش دفاع می‌کند و برای او در ادامه دوران حرفه‌ای صمیمانه بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم."

1802571

سرخیو راموس هم در مورد جدایی‌اش گفت:"پوشیدن پیراهن قرمز و آبی برای دو سال تجربه فوق‌العاده‌ای بود. من ماجراجویی فراموش‌نشدنی‌ای در پاریس داشتم و مایلم از همه شما به خاطر عشق و حمایت‌تان تشکر کنم."

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن هم گفت:"ما مایلیم تا تشکر عمیق خودمان را از سرخیو راموس به خاطر دو سالی که با ما سپری کرد، ابراز کنیم.
رهبری، روحیه تیمی و حرفه‌ای‌گری رسرخیو به همراه تجربه‌اش در بالاترین سطح او را به یک اسطوره واقعی تبدیل کرد. این یک افتخار بود که او را در پاریس داشتیم. همه در باشگاه برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنند."

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 43310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha