گلایه والیبالیست ها از بی توجهی مسئولان / پرواز اکونومی برای ملی پوش دو متری

آخرین تمرین از اردوی تیم ملی والیبال مردان پیش از اعزام به لیگ ملت‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی والیبال ایران در سال ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا ۴ شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند.

تمرینات آماده‌سازی این تیم از یکشنبه، ۲۷ فروردین در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است و ملی‌پوشان والیبال ایران پایان این هفته راهی ناگویا خواهند شد.

ملی‌پوشان والیبال در روزهای پایانی آخرین اردوی آماده‌سازی خود در سالن فدراسیون والیبال دو تیم شدند و با هم بازی کردند.

یکی از نکاتی که در طول اردو به چشم می‌رسید درصد بالای خطای سرویس ملی‌پوشان بود که سعی می‌کردند با تکرار سرویس، خطای خود را جبران کنند.

سید محمد موسوی، محمد فلاح، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، بردیا سعادت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، احسان دانش‌دوست، شهروز همایونفرمنش، محمد جواد معنوی‌نژاد و میثم صالحی بازیکنان حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی بودند.

کادر فنی تیم ملی کنار زمین والیبال ایستاده بودند و نکات فنی لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی در قسمت‌های مختلف زمین می‌ایستاد و با دقت نحوه عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر داشت.

در لحظاتی از مسابقه ملی‌پوشان محمد موسوی که نتوانست امین اسماعیل‌نژاد را دفاع کند، عصبانی شد و به تور ضربه زد.

بعد از آنکه علی حاجی‌پور چندبار سرویس خود را به تور زد، معنوی‌نژاد برای اینکه به او روحیه بدهد، گفت "نفس بکش".

تیم ملی والیبال ایران پنجشنبه، ۱۱ خرداد تهران را به مقصد ژاپن ترک می‌کند. ملی‌پوشان پیش از آغاز هفته اول لیگ ملت‌ها با فرانسه دیدار تدارکاتی انجام می‌دهند.

کنایه محمد موسوی به مسئولان ورزش: نتیجه بگیریم برای عکس یادگاری می‌آیند


گلایه والیبالیست ها از بی توجهی مسئولان / پرواز اکونومی برای ملی پوش دو متری

محمد موسوی از بی‌توجهی مسئولان ورزش کشور به والیبال انتقاد کرد و گفت: اگر در مسابقات پیش رو نتیجه بگیریم برای عکس یادگاری می‌آیند.

محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی در مورد وضعیت آمادگی تیم ملی گفت: ۸۰، ۹۰ درصد آماده هستیم اما هنوز برای مسابقه به طور کامل آماده نشده‌ایم چون قرار داشتن در شرایط مسابقه مهم است. لیگ ما زود تمام می‌شود و این ضربه می‌زند. در نهایت باید تلاش کنیم. چند بازیکن مصدوم و غایب داریم. والیبال ما مثل لهستان نیست که ۲۰ بازیکن سطح بالا داشته باشد که اگر چند نفر نباشند مشکلی پیش نیاید. ما الان میلاد را نداریم و میثم هم شانه‌اش مشکل دارد. فعلا شرایط خوبی ندارد. این موضوعات هست اما نباید دنبال بهانه بگردیم.

او در ادامه افزود: باید برای بردن برویم و تلاش می‌کنیم اما شرایط سختی داریم. تیم ما تیم است. فقط خودمان و فدراسیون هستیم که برای خودمان گوشه‌ای بدون سرو صدا کار می‌کنیم. هیچ‌کس نمی‌گوید کجایید، مشکلی دارید یا نه. هیچ حمایتی از طرف احدی نشده‌ایم و فقط خود فدراسیون و اسپانسرش است که کار می کنند.

موسوی با انتقاد از مسئولان ادامه داد: بارها گفتیم ما پروازهای طولانی داریم. بچه‌ها دو متر قد دارند و در پروازهای اکونومی آسیب می‌بینند یعنی هر چه رشته بودیم پنبه می‌شود. ریکاوری بعدش چند روزی طول می‌کشد. امیدوارم از بیرون فدراسیون حمایت کنند که مشکلی مالی وجود نداشته باشد. فدراسیون والیبالی که این همه مردم پیگیری می‌کنند نباید مشکلی داشته باشد اما دارد.

او به بی‌توجهی مسئولان به والیبال در مقایسه با فوتبال اشاره و بیان کرد: کل ورزش کشور محدود شده به اینکه دربی و جام حذفی کی است و ته و صدر جدول کی بازی دارند. قبلا هم اینگونه بود اما الان بیشتر شده است. ورزش کشور فقط فوتبال نیست. قبول دارم فوتبال صنعت است اما برای مسئولان کشور نباید تا این حد تفاوت و تبعیض وجود داشته باشد.

موسوی با بیان اینکه از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کسی به تمرین تیم ملی نیامد، ادامه داد: فقط خودمان با مربی هستیم که تمرین می‌کنیم. قدیم‌ها مراسم بدرقه می‌گذاشتند دو نفر می‌آمدند اما الان خبری نیست. اگر نتیجه بگیریم که می‌آیند و عکس یادگاری‌اش را می‌گیرند اما اگر نتیجه نگیریم بد و بیراهش را هم خود بازیکنان می‌خورند.

اسماعیل‌نژاد: مسئولان حتی برای دلداری نیامدند

گلایه والیبالیست ها از بی توجهی مسئولان / پرواز اکونومی برای ملی پوش دو متری

پشت خط زن تیم ملی والیبال در مورد عدم حمایت مسئولان ورزش از تیم ملی گفت: از روز اولی که تمریناتمان را شروع کردیم فقط از طرف فدراسیون حمایت می‌شویم اما مسئولان حتی برای دلداری هم نیامده‌اند.

امین اسماعیل‌نژاد، پشت‌خط‌زن تیم ملی در مورد وضعیت آمادگی تیم گفت: در شروع اردوها خیلی به ما فشار می‌آمد اما بچه‌ها تلاش کردند و ۱۰۰ درصد توان گذاشتند. تا اینجا همه یک‌دل بودیم و چند روز دیگر هم به مسابقات می‌رویم. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم. امسال انتخابی المپیک را داریم و رنکینگ جهانی مهم است. بچه‌ها با انگیزه‌ آمده‌اند.

او در مورد بی‌توجهی مسئولان ورزشی به تیم ملی والیبال گفت: از روز اولی که تمریناتمات را شروع کردیم فقط از طرف فدراسیون حمایت می‌شویم اما مسئولان حتی برای دلداری هم نیامده‌اند چون لیگ جهانی و تورنمنت‌های پیش رو جزو مهمترین تورنمنت‌ها است. امیدوارم این مشکل حل شود، از ما حمایت کنند تا با انگیزه‌تر کار کنیم.

اسماعیل‌نژاد در مورد رقابت با علی حاجی‌پور برای قرار گرفتن در پست پشت خط زن تیم ملی گفت: تیم ملی کشور هر بازیکنی، برایش مهمترین و بالاترین سطحی است که می‌تواند به آن افتخار کند. چه اول باشم چه آخر تمام تلاشم را می‌کنم.

وادی: با ۲ متر قد سوار شدن هواپیمای اکونومی سخت است

همچنین محمد طاهر وادی ملی‌پوش والیبال در مورد شرایط لیگ ملت‌ها گفت: تمرینات را خیلی خوب شروع کردیم و از نظر بدنی نسبت به پارسال آماده‌تر هستیم. انگیزه بازیکنان با اضافه شدن سید(محمد موسوی) بسیار بالا رفته است.

وی در مورد رویارویی با حریفان در هفته اول رقابت‌ها عنوان کرد: تجربه نشان داده تیم‌های ایران جلوی تیم‌های قوی‌تر بهتر کار می‌کند.

پاسور تیم ملی در مورد حمایت‌ مسئولان از تیم ملی اظهارداشت: حدودا دو ماه است تمرین می‌کنیم اما هیچ کدام از مسئولان سر تمرین نیامدند. فقط از فدراسیون، داورزنی به ما سر می‌زند. با این بودجه محدود، فدراسیون ما نیاز به حمایت دارید. سوار شدن هواپیمای اکونومی برای بازیکنانی که دو متر قد دارند واقعا سخت است.

۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 43182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha