هوش‌مصنوعی خوش‌تیپ‌ترین مربی آلمان را انتخاب کرد

در آلمان هوش مصنوعی، خوش‌تیپ‌ترین مربی فصل آینده بوندس‌لیگا را مشخص کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فصل جدید بوندس‌لیگا حدود سه هفته دیگر آغاز می‌شود. اما پیش از شروع فصل جدید عنوان خوش‌تیپ‌ترین مربی فصل با استفاده از هوش مصنوعی به یکی از مربیان این لیگ تعلق گرفت.

هوش مصنوعی با بررسی همه مربیان بوندس‌لیگا و بوندس‌لیگا ۲ جذاب‌ترین مربی احتمالی فصل آینده را انتخاب کرد. ادین ترزیچ، سرمربی ۴۰ساله دورتموند، با اینکه فصل گذشته محبوبیت خارق‌العاده‌ای در آلمان به دست آورد و بارها از او به عنوان خوش‌تیپ‌ترین مربی یاد شد در رتبه دوم فهرست قرار گرفت. همانطور که انتظار می‌رفت توماس توخل هم بختی برای قرار گرفتن در صدر فهرست نداشت

هوش مصنوعی می‌گوید خوش‌تیپ‌ترین مربی فصل آینده بوندس‌لیگا کسی نیست جز سباستین هوینس، سرمربی ۴۰ ساله اشتوتگارت.

سباستین هوینس، برادرزاده اولی هوینس رئیس افتخاری بایرن مونیخ است و مدتی هم به عنوان مربی آکادمی باشگاه بایرن فعالیت کرده است.

1903100

دینو تاپ‌مولر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت در این فهرست در رتبه سوم قرار گرفته و اوله ورنر از وردبرمن در رتبه چهارم قرار دارد. بو سونسن که فصل گذشته با ماینتس شگفتی‌ آفرید در رتبه پنجم این فهرست حضور دارد. توماس توخل در رتبه هفتم قرار دارد. انریکو ماسن از آگسبورگ یک پله جلوتر از توخل در رتبه ششم قرار داده شده است.

1880444

تصاویری از هر ۳۸ مربی حاضر در بوندس‌لیگا و بوندس‌لیگا ۲ در اختیار هوش مصنوعی قرار داده شده و سپس این پلتفرم به هر کدام از آنها بر اساس ظاهرشان امتیازی بین ۰ تا ۱۰ داده است.

۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 43083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha