ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو تبرئه شدند + عکس

در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی علیه اینجانب شبنم فرشادجو ترانه علیدوستی و بابک کریمی به همراه چند تن دیگر به اتهام افتراء توحید و نشر عکاسی به شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم موضوع شکایت مربوط به پستی از من با موضوع عدم حمایت از شخص متهم به خشونت و آزار گری جنسی بود که منتشر کرده بودم و سایر دوستان آن را بازنشر کردند بازپرس همه ما را احضار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرآنلاین سال گذشته در همین ایام بازار می‌تو و اعترافات آزاردیدگان بسیار داغ بود و در این میان نام مهدی کوشکی و حبیب رضایی هم به چشم می‌خورد.همان زمان شبنم فرشادجو مخالفت‌ها با این هنرمندان و فعالیت آن‌ها را در فضای مجازی شروع کرد و این افراد هم بعدها به جرم افترا از او شکایت کردند.اما نتیجه نهایی متهم شدن این افراد به بوده است.

شبنم فرشادجو با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:

ما بردیم در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی علیه اینجانب شبنم فرشادجو ترانه علیدوستی و بابک کریمی به همراه چند تن دیگر به اتهام افتراء توحید و نشر عکاسی به شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم موضوع شکایت مربوط به پستی از من با موضوع عدم حمایت از شخص متهم به خشونت و آزار گری جنسی بود که منتشر کرده بودم و سایر دوستان آن را بازنشر کردند بازپرس همه ما را احضار کرد.

به دلیل عدم حضور در ایران نتوانستم شخصاً دلایل مان را شرح دهم اما خوشبختانه سایر دوستان در دادسرا حاضر شده و به تفصیل دلایل و شهود خود را ارائه کردند و باز پرس نیز تحقیقات مفصلی را انجام داده که منجر به صدور قرار منع تعقیب شد.

البته شاکیان با هم به قرار صادره اعتراض هم کردند اما قراره صادره در دادگاه نیز به نفع ما تعیین شد و هم از اتهام افترا و توهین تبرئه شدیم.

به عبارت دیگر ما امر غیرواقعی و کذبی را به حبیب رضایی و مهدی کوشکی منتسب نکرده و تنها حقیقت را بیان کردیم.

jN38sZSjRILt

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱
کد خبر: 42151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha