سومین پیروزی بوکسورهای ایران در قهرمانی آسیا/ خسروی ناک‌دان شد و برد!

بوکسور جوان تیم ملی ایران، در حالی که برابر حریف کامبوجی خود ناک دان‌شد، نهایتا به پیروزی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اردن، امشب (چهارشنبه - ۱۱ آبان ۱۴۰۱) مهدی خسروی به عنوان چهارمین نماینده ایران در این مسابقات به روی رینگ رفت که پس از ناک دان شدنش در راند نخست، در ادامه برابر حریف خود به پیروزی رسید تا سومین برد تیم ملی ایران در این تورنمنت را به ثبت برساند.

به این ترتیب بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم ایران در اولین مبارزه خود "رانگسی سائو" از کامبوج را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد و به مرحله بعد راه پیدا کرد. این پیروزی در حالی حاصل شد که خسروی در راند یک ناک دان شد و راند نخست را از دست داد. او در راندهای دوم و سوم به پیروزی رسید تا در راند شماری ۲ بر یک پیروز مبارزه شود. بوکسور کردستانی ایران در مرحله بعد با "شاخزود مظفروف" از ازبکستان که قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۱ را در کارنامه دارد مبارزه می‌کند.

اما در نخستین مبارزه امروز نمایندگان ایران، اشکان رضایی بوکسور وزن ۶۳.۵ کیلوگرم تیم ملی در مرحله نخست به مصاف "وانگدی دورجی" از بوتان رفت و با نتیجه ۵ بر صفر به برتری رسید. او در مرحله بعد باید با «لای چو اِن» از چین‌تایپه مبارزه کند.

۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
کد خبر: 34865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha