قلعه نویی در اروپا، نمایندگانش در قرقیزستان

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای ارزیابی مسابقات کافا در کشور قرقیزستان، دو تن از همکاران خود یعنی حمید مطهری و مهدی خراطی را به این کشور می‌فرستد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قصد دارد برای بررسی وضعیت لژیونرهای ایرانی حاضر در اروپا به چهار کشور آلمان، پرتغال، انگلیس و یونان سفر کند. قلعه‌نویی منتظر رسیدن ویزای کشور انگلیس است تا دیداری با الله‌یار صیادمنش و سامان قدوس دو لژیونر ایرانی در لیگ دسته اول انگلیس داشته باشد. قلعه‌نویی در آلمان با سردار آزمون، در پرتغال با مهدی طارمی و در یونان با احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی دیدار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات کافا (آسیای مرکزی) با تیم‌های افغانستان و قرقیزستان هم‌گروه است و امیر قلعه‌نویی چندی قبل کیفیت فنی این مسابقات و همینطور استفاده از چمن مصنوعی برای برگزاری از بازی‌ها را زیر سوال برده بود.

به دلیل تردیدهای موجود برای حضور تیم ملی در این مسابقات و نیاز به برگزاری بازی‌های تدارکاتی باکیفیت، هنوز تصمیم نهایی برای حضور ایران با ترکیب اصلی گرفته نشده و گزینه‌هایی مانند حضور تیم ملی امید یا تیم ملی «ب» نیز روی میز مدیران فدراسیون فوتبال است.

در نتیجه تردیدهای موجود، با تصمیم امیر قلعه‌نویی، حمید مطهری مربی تیم ملی و مهدی خراطی رییس دپارتمان تیم‌های ملی فوتبال برای ارزیابی مسابقات کافا و کیفیت میزبانی قرقیزستان هفته آینده به این کشور سفر می‌کنند

این مسابقات خرداد آینده در بیشکک برگزار می‌شود و ایران با تیم‌های قرقیزستان و افغانستان همگروه است.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 41974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha