ببینید: لحظه ترور بلاگر معروف روسی با ۲۰۰ گرم تی ان تی

تارتارسکی که اسم واقعی وی «ماکسیم فومین» است بلاگر نظامی است که بیش از ۵۶۰ هزار نفر صفحه وی در شبکه اجتماعی تلگرام را پیگیری می‌کردند. وی یکی از تاثیرگذارترین بلاگرها در عرصه نظامی بوده و مطالب و اطلاعات زیادی را درباره تجاوز نطامی روسیه در اوکراین منتشر می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ تارتارسکی که اسم واقعی وی «ماکسیم فومین» است بلاگر نظامی است که بیش از ۵۶۰ هزار نفر صفحه وی در شبکه اجتماعی تلگرام را پیگیری می‌کردند.

وی یکی از تاثیرگذارترین بلاگرها در عرصه نظامی بوده و مطالب و اطلاعات زیادی را درباره تجاوز نطامی روسیه در اوکراین منتشر می‌کرد.وی شب گذشته در یک رستوران در سنت پترزبورگ اینچنین با یک مجسمه که به او هدیه شده بود ترور شد.



هنوز کسی یا گروهی مسئولیت انفجار در کافه‌ای که تاتارسکی کشته شده را بر عهده نگرفته است. یک سایت در سنت پترزبورگ اعلام کرده، کافه‌ای که تاتارسکی در آنجا کشته شده زمانی متعلق به «ایوگنی پرگوژین» موسس گروه نظامی واگنر روسیه بوده است.

تاتارسکی یکی از مهمانانی بود که سپتامبر ۲۰۲۲ در مراسم الحاق چهار منطقه‌ای که روسیه در اوکراین تحت سیطره خود در آورده بود در کرملین حضور یافته بود.

۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 40998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha