جهانبخش وارد شد فاینورد برد

ستاره ایرانی فاینورد حضور تعویضی در جریان برتری تیمش مقابل هیرنفین داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را برخلاف مسابقه اخیرش در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آبه لنسترا مقابل تیم رده هشتمی هیرنفین قرار گرفت.

یاران جهانبخش که طی ۱۰ مسابقه اخیرشان هیچ شکستی نداشته و در این مدت ۴ تساوی و ۶ پیروزی در رقابت‌های مختلف داشتند، در دیدار امروز برابر هیرنفین نیز موفق کار کردند و توانستند به این روند فوق‌العاده ادامه دهند.

تیم فوتبال فاینورد در نیمه اول این دیدار به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کرد و علیرضا جهانبخش در دقیقه ۶۰ به‌عنوان نخستین تعویضی تیمش به ترکیب اضافه شد و جای ادریسی را گرفت که پس از آن هم برتری آنها باقی ماند.

یاران جهانبخش در دقیقه ۷۵ دروازه خود را باز شده دیدند، اما در نهایت به پیروزی دو بر یک خارج از خانه مقابل هیرنفین دست یافتند تا ۴۶ امتیازی شوند و دوباره بالاتر از آلکمار قرار بگیرند و صدرنشین رقابت‌های لیگ اردیویسه هلند بمانند.

علیرضا جهانبخش که پیش از این در لیگ اردیویسه هلند سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده بود، امشب شانزدهمین بازی فصل خود را با حضور ۳۰ دقیقه‌ای مقابل هیرنفین انجام داد.

1801135

فاینورد فاینورد

علیرضا جهانبخش علیرضا جهانبخش

اردیویسه هلند اردیویسه هلند

فوتبال

۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۲
کد خبر: 39253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha