قیمت خودرو همچنان در شیب تند صعودی + جدول مقایسه‌ای

قیمت خودروهای داخلی امروز ۰.۸۷ درصد افزایش داشت. این در حالی است که قیمت برخی خودروها از ابتدای سال تا کنون بیش از ۸۰ درصد رشد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، قیمت خودروهای داخلی امروز افزایش ۰.۸۴ درصدی داشت و خودروهای چینی نیز حدود ۰.۹ درصد گران‌تر شدند.

در بین خودروهای خانواده پژو، قیمت پژو پارس سال (۱۴۰۱) با افزایش ۶۸ درصدی از ابتدای سال تاکنون، از ۲۷۷ میلیون تومان به ۴۶۷ میلیون تومان رسید. در میان دیگر خودروهای این گروه، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۴۶۷ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ با قیمت ۴۴۷ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان دادوستد می‌شود.

جدیدترین قیمت خودروها در بازار + جدول مقایسه‌ای

قیمت تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز از ۵۴۵ میلیون تومان در ابتدای سال، امروز به ۷۹۸ میلیون تومان رسیده‌ است. این در حالی است که مدل ۱۴۰۰ این خودرو با بیش از یک درصد افزایش در مقایسه با روز گذشته با قیمت ۷۸۳ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

اغلب خودروهای خانواده دنا هم در این مدت با رشد قیمت همراه شده‌اند. به طوری‌که دنا پلاس تیپ دو توربو مدل ۱۴۰۱ از ۴۷۵ میلیون تومان در ابتدای سال با افزایش قیمت ۲۲۰ میلیونی، ۶۹۵ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مقایسه با روز معاملاتی قبلی نیز رشد قیمت را تجربه کرد.

قیمت سمند LX مدل ۱۴۰۱ نیز که روز معاملاتی قبلی ۴۶۵ میلیون تومان معامله می‌شد، امروز به ۴۷۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در یک روز گذشته با افزایش قیمت ۱.۱ درصدی همراه شده و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت خورد.

در بین خودروهای خانواده پراید، پراید ۱۳۱ مدل ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون تومان گران شد و ۲۸۸ میلیون تومان قیمت خورد. پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۲۶۳ میلیون تومان به فروش رسید. همچنین امروز کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۳۲۵ میلیون و کوییک دنده‌ای S مدل ۱۴۰۱ با قیمت ۳۲۸ میلیون تومان در بازار آگهی شد.

برآیند نوسان روزانه قیمت خودروهای داخلی و چینی نشان می‌دهد شاخص خودروی بورسان در روزی که گذشت رشد ۰.۸۷ درصدی را تجربه کرده است.

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 38981
منبع: فردای اقتصاد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha