فیلم | تیبا دیگر ارزان ترین خودروی بازار نیست + قیمت خوردوهای سایپا و ایران‌خودرو

بررسی بازار خودرو در هفته دوم بهمن از کولاک تیبا صندوقدار حکایت می‌کند. این خودرو در پایان دومین هفته از بهمن با ثبت قیمت ۴۰۰ میلیون تومانی در بازار وارد کانال جدید قیمتی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، خودروی تیبا صندوقدار با رشد حدود ۵ درصدی در صدر جدول افزایش قیمت در پایان دومین هفته از دومین ماه زمستان قرار گرفت. نکته قابل توجه اینکه تیبا صندوقدار در پایان هفته دوم بهمن ۱۴۰۲ دیگر عضو خانواده تیبا را نیز جا گذاشت.

تیبا ۲ (هاچ بک) در بازه زمانی یاد شده با قیمت حدود ۳۹۵ میلیون تومانی در دسترس متقاضیان قرار داشت. این در حالی بود که به طور معمول قیمت تیبا ۲ گران تر از تیبا صندوقدار بود.

دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک و شاهین بدون تغییر قیمت به نسبت هفته گذشته در بازار حاضر بودند. فروشندگان دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک را در ازای دریافت ۹۹۵ میلیون تومان واگذار می کردند و قیمت شاهین نیز حوالی ۶۷۵ میلیون تومان متوقف شد.

پژو ۲۰۶ تیپ دو با قیمتی نزدیک به ۵۷۵ میلیون تومان در بازر داد و ستد شد. تارا با گیربکس اتوماتیک نیز رشد ۴۰ میلیون تومانی را تجربه کرد و با قیمت ۹۳۰ میلیون تومانی در بازار حاضر بود.

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 51947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha