لیگ برتر والیبال زنان؛ پخش زنده دیدار حساس سایپا - سریک‌ سه‌شنبه ساعت ۱۳:۰۰ + نتیجه

دو تیم سایپا و سریک امروز در دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان به مصاف هم رفتند که تیم سریک گنبد در سالن فدراسیون والیبال سه بر دو (۲۶ بر ۲۴، ۲۷ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۴ و ۱۸ بر ۱۶) به پیروزی رسید..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در دومین دیدار این هفته هم تیم سریگ گنبد در سالن فدراسیون والیبال به مصاف سایپا رفت و سه بر دو (۲۶ بر ۲۴، ۲۷ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۲۶ بر ۲۴ و ۱۸ بر ۱۶) به پیروزی رسید.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز سه‌شنبه یازدهم بهمن با دو دیدار در شهرهای اصفهان و تهران پیگیری می‌شود.

در دیدار رفت تیم‌های پیکان و سایپا به ترتیب موفق به شکست ذوب‌آهن اصفهان و سریک گنبد شدند.مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، تیم‌ها روز یکشنبه _شانزدهم بهمن_ طبق برنامه دور رفت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


علاقمندان می توانند این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنند :


لینک پخش زنده بازی دو تیم سریک گنبد و سایپا

در دیدار رفت این دو تیم که عصر پنجشنبه و در سالن المپیک شهر گنبدکاووس برگزار شد، تیم والیبال زنان سریک گنبد کاووس در بازی نخست مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال مقابل سایپا تهران به میدان رفت و با نتیجه سه بر دو تن به شکست داد.

تیم والیبال سریک در دست‌های اول و سوم با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۵ تیم سایپا را مغلوب کرد اما در دست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازات ۲۵ بر ۱۷ ،۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۳ مقابل این تیم شکست خورد.

دیدار دوم این دو تیم سه‌شنبه (۱۱ بهمن) در تهران برگزار می‌شود و در صورت برتری سریک، جدال این دو تیم در بازی سوم و به میزبانی گنبد کاووس ادامه خواهد یافت.

گفتنی است، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود. دیدارهای رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها به صورت تک بازی روز جمعه (۲۱ بهمن) به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد تا تیم‌های اول تا سوم سال ۱۴۰۱ مشخص شوند.

تیم سریک گنبد در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با کسب ۱۳ برد و ۳۸ امتیاز در جایگاه دوم رقابت‌ها قرار گرفت.

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 38703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha