پیروزی زنان والیبالیست ایران مقابل فیلیپین

تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه پنجم تا هشتم مسابقات چلنجر کاپ آسیا در اندونزی مقابل فیلیپین به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی زنان ایران در مرحله تعیین جایگاه پنجم تا هشتم رقابت‌های چلنجر کاپ زنان آسیا امروز (شنبه سوم تیر ماه) از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران به مصاف فیلیپین رفت و سه بر صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۶) به پیروزی رسید.

تیم ایران با این پیروزی فردا (یکشنبه، چهارم تیر) در آخرین دیدار خود برای کسب جایگاه پنجم یا ششم مسابقات به مصاف استرالیا می‌رود.

ترکیب ایران: مهسا کدخدا (کاپیتان)، سودابه باقرپور، نگین شیرتری، مونا آشفته، مونا دریس‌محمودی، فاطمه امینی و نگار هاشمی

سرمربی: فاطمه رشیدی

اولین امتیاز ست و مسابقه را فیلیپین با دریافت ناقص ایران به دست آورد اما دو تیم پایاپای پیش رفتند. ملی‌پوشان ایران در ادامه این ست از حریف پیش افتادند و ۲۵ بر ۲۰ برنده شدند.

ایران در ست دوم عملکرد بهتری داشت و موفق شد اختلاف امتیازی بیشتری نسبت به حریف ایجاد کند. اسپک‌های پرقدرت مهسا کدخدا و مونا آشفته با دفاع و دریافت مناسب از فیلیپین همراه نبود و در نهایت این ست را هم ایران ۲۵ بر ۱۳ برنده شد.

با شروع ست سوم اشتباهات فردی بازیکنان ایران افزایش پیدا کرد و باعث شد تا فیلیپین بازی پایاپایی با ایران به نمایش بگذارد اما در امتیازات حساس، ملی‌پوشان ایران ۱۹ بر ۱۶ پیش افتادند و باعث شدند تا فیلیپین درخواست وقت کند. ایران در نهایت موفق شد این ست را هم ۲۵ بر۱۶ به پیروزی برسد تا در بازی آخر برای تعیین جایگاه پنجم به مصاف استرالیا روند.

۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 44088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha