ازبکستان حریف دختران والیبال ایران نشد

تیم ملی والیبال زنان ایران در ادامه رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا مقابل ازبکستان به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی زنان ایران در آخرین بازی خود از مرحله دوم رقابت‌های چلنجر کاپ زنان آسیا امروز، دوم تیر ماه از ساعت پنج صبح به وقت ایران به مصاف ازبکستان رفت و سه بر صفر (۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۸ ) به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان کشورمان که پیش از این از صعود به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها بازمانده بودند، فردا برای کسب جایگاه پنجم تا هشتم به مصاف حریف خود می‌روند. رقیب ایران در پایان دیدارهای امروز مشخص خواهد شد.

ترکیب ایران: مهسا کدخدا (کاپیتان)، سودابه باقرپور، نگین شیرتری، مونا آشفته، مونا دریس‌محمودی، فاطمه خلیلی و نگار هاشمی

سرمربی: فاطمه رشیدی

ست اول این دیدار با امتیازگیری ملی‌پوشان کشورمان آغاز شد و از همان ابتدا با حریف خود اختلاف امتیاز ایجاد کرد. آن‌ها با سرویس‌های خوب خود، دریافت حریف را دچار مشکل کردند و ۲۵ بر ۱۸ برنده شدند.

در شروع ست دوم ازبکستان جلو افتاد اما ملی‌پوشان کشورمان بازی را به تساوی کشاندند و در ادامه هم ۱۶ بر ۱۰ از حریف جلو افتادند. این اختلاف امتیاز تا پایان ست حفظ شد و ایران ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید.

تیم‌ها در شروع ست سوم رقابت پایاپایی داشتند اما در ادامه ملی‌پوشان کشورمان با عملکرد خوب خود جلو افتادند و با حریف اختلاف امتیاز ایجاد کردند و در نهایت ۲۵ بر ۱۸ برنده شدند.

۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۵
کد خبر: 44045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha