ترامپ: قطعاً پیروز انتخابات هستم!

دونالد ترامپ بار دیگر صحت رأی‌گیری‌های پستی در آمریکا را در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، زیر سوال برد و از احتمال بروز تقلب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ دونالد ترامپ بار دیگر صحت رأی‌گیری‌های پستی در آمریکا را در صورت شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا زیر سؤال برد و از احتمال بروز تقلب خبر داد. 

رئیس‌جمهوری آمریکا مدعی شد: شما می‌دانید هرچه من می‌شنوم حکایت از این دارد که ما با اختلاف زیاد در حال پیروز شدن هستیم و بعد این رسانه‌های جعلی می‌گویند نظرسنجی‌ها از رقابت تنگاتنگ در فلوریدا حکایت دارد. من این را نمی‌پذیرم. ما همین شرایط را سال پیش داشتیم. به یاد بیاورید چهار سال پیش هم همین‌طور بود. آن‌ها چهار سال پیش گفتند ما با اختلاف پنج واحد در فلوریدا شکست خواهیم خورد. آن‌ها این موضوع را در ساعات اولیه عصر اعلام کردند که ما با اختلاف زیاد پیروز شدیم. ما حالا هم در مسیر پیروزی و پیروزی بزرگ‌تری نسبت به چهار سال پیش هستیم.

بیست و دو روز دیگر از حالا، ما قرار است در این ایالت پیروز شویم. ما قرار است برای چهار سال دیگر در کاخ سفید پیروز شویم. ما قصد داریم کشورمان را بزرگ‌تر از قبل بسازیم.

۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 2886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha