داوری رئیس فدراسیون بسکتبال شد!

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بسکتبال امروز از ساعت ۱۰ با ریاست سید محمد پولادگر و با حضور سعیدی نماینده کمیته ملی المپیک و خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ برای این مجمع  ۴ نامزد به نام‌های کرم احمدیان، جواد داوری، حمید عباسی و شاپور یاوری تایید صلاحیت شده بودند که عباسی حضور پیدا نکرد و سه نامزد دیگر به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای اعضا پرداختند.
در پایان برنامه‌ها رای گیری انجام شد که جواد داوری با ۳۸ رای رئیس فدراسیون بسکتبال شد.
یاوری ۲۱ رای و احمدیان ۶ رای را آورد.

اولین اظهارنظر

رئیس جدید فدراسیون بسکتبال بعد از انتخابات این فدراسیون اولین صحبت هایش را مطرح کرد.

جواد داوری پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: از اعتماد اعضای مجمع تشکر می‌کنم، ما برنامه های توسعه ای داریم و برای دوستان هم ارائه دادیم. به نظر من ۴ سال فرصت کمی است و باید برنامه ریزی بلند مدت کنیم.

وی ادامه داد: خودم بازیکن و رئیس هیات بودم و کاملا با مشکلات هیات ها آشنا هستم و برنامه قوی و منسجم در این زمینه داریم.

رییس فدراسیون بسکتبال در مورد شرایط تیم ملی گفت: تیم ملی جای کار بسیار دارد و باید در استعدادیابی کار کنیم. بحث بانوان هم که به  تازگی شکل گرفته برنامه خیلی خوبی داریم تا بهترین اتفاقات رقم بخورد.

داوری با اشاره به تعویق انتخابات گفت: سه بار تعویق انرژی زیادی برد و بسکتبال در حاشیه و سر درگمی بود،  هرچند عسگریان سرپرست فدراسیون هم خوب کار کرد و امیدوارم در ادامه کار هم بتوانیم از او استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه با برخی بازیکنان تیم ملی همبازی بوده است و به نظر شما کادرفنی چطور خواهدشد، عنوان کرد: هر اقدامی باشد انجام می دهیم، چون بازی های حساسی داریم. از دوستان فنی کمک می گیریم و در مورد تیم ملی جلسه تشکیل می دهیم و کادر تقویت خواهد شد.

داوری در مورد اینکه چه روزنامه ای برای سالن بسکتبال دارید، گفت: حتما تلاش می کنم در این ۴ سال یک کاری را انجام دهیم. سالن آزادی برای بسکتبال ما کوچک است و باید  گام بلندی برای این کار برداریم. برای کمپ اختصاصی تیم های ملی هم برنامه داریم.

رییس فدراسیون بسکتبال در مورد این‌که گفته می شد،نیمه شب رای های طباطبایی به سود شما آمده است: اطلاعی ندارم و رای ها مخفی بود. نفرات مختار هستند که به هرکسی دوست دارند رای بدهند و دیگر نامزدها هم دوستان خودمان هستند.

وی در مورد انتخاب دبیر گفت: گمانه زنی هایی شده  اما هنوز برای این پست تصمیم نگرفته ایم.

داوری تاکید کرد: از کمیته و وزارت هم درخواست کمک داریم که بانوان ما در بازی های آسیایی شرکت کنند.

۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: 25675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha