امروز چهارشنبه ۱۶ مهر؛ دارا یکم چند؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، صندوق واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم) با رشد  ۰.۲۹ درصدی نسبت به روز گذشته مواجه شد.

گروه بورس پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۲۶ هزار و ۲۷ واحد صعود، رقم یک میلیون و ۵۴۰ هزار واحد رسید. در این میان شاخص کل با معیار هم وزن ۵ هزار و ۷۲ واحد صعود کرد و به رقم ۴۰۷ هزار و ۱۹۷ واحد رسید.

امروز نیز همانند روز گذشته اغلب نمادهای فعال بازار سرمایه سپزپوش بودند. نمادهای بانکی که در سراشیبی بازار سهام عملکرد مطلوبی را نداشتند در روزهای اخیر جریان تازه‌ای در آن ایجاد شده و بیشتر نمادهای این گروه بازده مثبت و مقبولی را داشتند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، صندوق واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم ) رشد ۰.۲۹ درصدی نسبت به روز گذشته مواجه شد.

.

امروز هر سهم با قیمت ۲۲ هزار و ۱۰ تومان معامله شد و قیمت پایانی آن ۲۲ هزار و ۴۸ تومان است.

صندوق واسطه‌گری مالی یکم در روز گذشته ۲۲ هزار و ۸ تومان معامله شد، که نسبت به امروز با رشد ۰.۲۹ درصدی همراه بود..

بر اساس این گزارش ارزش معاملاتی این نماد ۱۰۶ میلیون و ۶۸۳ هزار تومان بوده؛ همچنین  تعداد معاملات امروز دارا یکم حدود ۹۸ هزار و ۸۱۸  به ثبت رسید و حجم معاملات این سهم ۴۷ میلیون و ۴۵۱  است.

طی معاملات امروز  ۲۷ هزار و ۵۵۱ سهامدار حقیقی اقدام به خرید و ۴۰ هزار و ۹۷۴ نفر اقدام به فروش سهم این صندوق کردند.

سهام صندوق واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم)   در اسفند ماه تا سقف قیمتی ۲ میلیون تومان و  هر سهم با قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه شد و شامل سهام سه بانکی ملت، تجارت و صادرات و دو بیمه البرز و اتکایی است. بیشترین رشد این نماد در یک ماه اخیر با حدود  قیمتی ۲۴ هزار تومان به ثبت رسیده است.  

انتهای پیام. /

۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: 2429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha