شکست سنگین داروسازی سهند ارس با سرمایه گذاری میلیاردی! / فولاد آمل فینالیست شد

فولادین ذوب آمل روی کاغذ شانسی برای پیروزی نداشت و کسی فکر نمی کرد داروسازی سهند با بزرگان کشتی ایران و جهان اینچنین شکست را پذیرا شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاههای کشور در حالی از صبح امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شده که در مسابقات صبح دیدارهای نیمه نهایی برگزار می شود که تیم های برنده راهی دیدار فینال و تیم های بازنده راهی دیدار رده بندی می شوند. در اولین مسابقه امروز فولاد ذوب آمل در شاهکاری بی نظیر ، داروسازی سهند ارس را علیرغم سرمایه گذاری میلیاردی و سنگین شکست داد . در مهمترین جدال های این رویارویی و در حالی که حسن یزدانی برای تیم فولاد ذوب آمل وزن کشی نکرده بود ، امیرحسین فیروزپور قهرمان جوانان جهان موفق شد علیرضا کریمی قهرمان بازیهای آسیایی و نفر سوم جهان را شکست دهد. مرتضی قیاسی هم که در المپیک ناکام بود این بار ژاگیر شاخیف قهرمان جهان از روسیه را برد. شاخیف همان کشتی گیری است که در مسابقات جهانی نروژ ، امیر محمد یزدانی را ضربه فنی کرده بود. از سوی دیگر محمد حسین محمدیان نایب قهرمان جهان و ناکام دیگر المپیکی ما ، امیر علی آذرپیرا قهرمان اخیر امیدهای جهان را برد تا علیرضا رضایی سرمربی تیم داروسازی سهند ارس با امین طاهری برادر همسرش در فوق سنگین هم امیدی به صعود نداشته باشد و او را از مصاف با امیرحسین زارع و دوئل تماشایی وزن آخر  معاف کند. 

نتایج دیدارهای نیمه نهایی به شرح زیر است:

فولادین ذوب آمل ۶ – شرکت داروسازی سهند ارس ۲ (اسامی تیم آمل در ابتدا آمده است):۵۷ کیلوگرم: رضا اطری، برنده ۴- عیرضا سرلک ۴
۶۱ کیلوگرم: پیمان نعمتی ۱ – مجید رمضان پور، برنده ۲
۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی، برنده ۶ - ژاگیر شاخیف ۴
۷۰ کیلوگرم: عرفان الهی، برنده ۷ – امیرحسین حسینی ۴
۷۴ کیلوگرم: تیمور بیژویف، برنده ۲ – مصطفی حسین خانی ۲
۷۹ کیلوگرم: محمد حبیب کادی ماگمادوف، برنده ۸ - محمد نخودی ۷
۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی پور۱ - آرتور نایفونوف، برنده ۱۲
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور، برنده ۲ – علیرضا کریمی ۱
۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان، برنده ۱۰ – امیرعلی آذرپیرا صفر
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع، برنده – امین طاهری (شرکت نکرد)

۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 22764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha