دارا یکم چقدر می‌ارزد؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، صندوق واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم ) با کاهش ۸ درصدی نسبت به روز گذشته مواجه شد.

گروه بورس پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۲۳ هزار و ۲۱۰ واحد نزول، رقم یک میلیون و ۵۲۲ هزار واحد رسید.  شاخص کل با معیار هم وزن نیز هزار و ۹۶۸ واحد نزول کرد و به رقم ۳۹۸ هزار و ۶۹۸ واحد رسید.

در روز گذشته حدود ۹۰ درصد بازار سهام سبزپوش بود و در این میان نماد دارا یکم نیز با رشد خیره کننده ۱۰ درصدی همراه شد اما خوشحالی سهامداران از این افزایش قیمت پایدار نماند و امروز برخلاف روز قبل با افت شدید به کار خود پایان داد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، صندوق واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم ) با کاهش  ۸ درصدی نسبت به روز گذشته مواجه شد.

.

امروز هر سهم با قیمت ۲۰ هزار و ۱۰ تومان معامله شد و قیمت پایانی آن ۲۰ هزار و ۶۸۵ تومان است.

صندوق واسطه‌گری مالی یکم در روز گذشته ۲۱ هزار و ۷۴۹ تومان معامله شد، که نسبت به روز گذشته با کاهش ۸ درصدی همراه بود.

.

بر اساس این گزارش ارزش معاملاتی این نماد ۸۱۳ میلیون و ۸۶۴ هزار تومان بوده؛ همچنین  تعداد معاملات امروز دارا یکم حدود ۸۷ هزار و ۳۲۷  به ثبت رسید و حجم معاملات این سهم ۳۹ میلیون و ۳۴۶  است.

طی معاملات امروز  ۳۱ هزار و ۷۴۱ سهامدار حقیقی اقدام به خرید و ۲۷ هزار و ۹۱ نفر اقدام به فروش سهم این صندوق کردند.

.

سهام صندوق واسطه‌گری مالی یکم (دارا یکم)  در اسفند ماه تا سقف قیمتی ۲ میلیون تومان و  هر سهم با قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه شد و شامل سهام سه بانکی ملت، تجارت و صادرات و دو بیمه البرز و اتکایی است. بیشترین رشد این نماد در یک ماه اخیر با حدود  قیمتی ۲۴ هزار تومان به ثبت رسیده است.  

.

انتهای پیام./

۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳
کد خبر: 2164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha