بهترین هتل‌های ایران + تصاویر

کشور ایران یک کشور چهار فصل بوده که دارای زیبایی های بسیاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سالیانه گردشگران زیادی از سراسر جهان تصمیم به سفر به ایران می‌گیرند. از معماری‌های بی نظیر گرفته تا قدم زدن در جنگل‌های سرسبز در نقاط مختلف همه و همه در کنار هم مناظر و جاذبه‌هایی را به وجود آورده‌اند که همانند آن ها را نمی‌توان در هیچ کجای جهان مشاهده کرد. علاوه بر آن، مهمان‌نوازی که ویژگی بارز مردم ایران است سبب شده تا با ساختن اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکس و مجلل  که خود نشان دهنده معماری و هنر بی‌همتای مردم این سرزمین است، پذیرای مسافران داخلی و خارجی باشند. گردشگران نیز با رزرو هتل به کمک سامانه رزرواسیون‌های هتل می‌توانند اقامتی بی‌نظیر را برای خود به ارمغان بیاورند. در این قسمت سعی کرده‌ایم تا لوکس‌ترین هتل‌های ایران که در بین گردشگران از محبوبیت فراوانی برخوردارند، را به شما معرفی کنیم. 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش | عکس و قیمت رزرو با بیشترین تخفیف Off%

هتل ترنج کیش اولین هتل دریایی کشور است که در جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. این هتل که یک هتل پنج ستاره است در منطقه ای بکر و دیدنی و در شمال این جزیره ساخته شده است. هتل ترنج کیش دارای دو فاز دریایی و ساحلی می باشد که هر کدام دارای قسمت های مختلف بوده که به بهترین و به روز ترین امکانات مجهز شده اند. زیبایی منحصر به فرد و امکانات فوق العاده لوکس این هتل باعث شده است که مسافران در نگاه اول مجذوب آن شده و اقامت در این هتل را انتخاب کنند. هتل ترنج کیش دارای ۱۰۰ اتاق می باشد که بر روی اسکله چوبی ساخته شده و نمایی چشمگیر رو به دریا را به نمایش گذاشته اند. امکانات ارائه شده سبب شده است که این هتل به عنوان گران ترین هتل در ایران شناخته شود.

هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران عکس و قیمت رزرو با اطلاعات کامل

هتل بین المللی اسپیناس پالاس تهران از هتل های لوکس و مجلل تهران است که در منطقه سعادت آباد این کلان شهر واقع شده است. این هتل با امکانات بی نظیر خود توانسته است مطابق سلایق و انتظارات هر فرد در سنین مختلف باشد. همچنین زیبایی حیرت انگیز و معماری مدرن هتل اسپیناس پالاس یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این هتل می باشد که نقش بسزایی در جذب مسافران داشته است. از دکوراسیون چشمگیر لابی گرفته تا اتاق هایی که به بهترین نحو ممکن با امکانات لوکس تزئین شده اند، همگی سبب شده است تا مسافران با رزرو این هتل اقامتی راحت و دلچسبی را تجربه کنند. این هتل پنج ستاره در کل دارای ۲۱ طبقه می باشد که تعداد ۴۰۰ اتاق را در خود جای داده است. 

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران: رزرو هتل، لیست قیمت با تخفیف ویژه

از دیگر هتل های لوکس و پنج ستاره در شهر تهران می توان به هتل استقلال تهران نیز اشاره کرد. این هتل در ابتدا با نام رویال هیلتون معروف بوده که متشکل از دو برج بوده است. برج غربی آن در سال ۱۳۴۱ و برج شرقی آن در سال ۱۳۵۱ نیز به بهره برداری رسیده است. هتل استقلال تهران با ۳۰ طبقه تعداد ۵۵۲ اتاق را با کلیه امکانات و خدمات مورد نیاز هر مسافر در بر گرفته است. با رزرو هتل استقلال تهران می توانید به بسیاری از اماکن تاریخی و دیدنی، مراکز درمانی و... به راحتی دسترسی پیدا کنید. 

هتل درویشی مشهد

نمای داخلی هتل درویش - ویسگون

یکی از مجلل ترین هتل های شهر مشهد که مورد تایید همه گردشگران واقع شده است، هتل پنج ستاره درویشی مشهد می باشد. این هتل نوساز در سال ۱۳۹۵ در بهترین موقعیت و نزدیک حرم مطهر واقع شده است. این هتل با معماری ویژه و همچنین امکانات فوق العاده خود، مدرن ترین هتل در ایران به شمار می رود. هتل درویشی مشهد نیز با دارا بودن ۲۵ طبقه که تعداد ۲۲۳ اتاق را در خود جای داده است، بهترین و مرتفع ترین هتل در منطقه شرق کشور محسوب می شود. با رزرو هتل درویشی مشهد می توانید اقامتی لوکس با مدرن ترین امکانات را در یک هتل پنج ستاره تجربه کنید. 

هتل بزرگ شیراز

تور شیراز هتل بزرگ شیراز از تهران | 30% تخفیف هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، یکی از زیبا ترین و معروف ترین اقامتگاه ها می باشد که در سال ۱۳۹۲ در شهر شیراز افتتاح شد. این هتل در بلندی های شمال شرقی و در کنار دروازه قرآن این شهر واقع شده است. یکی از دلایلی که باعث شده است این هتل در اولویت انتخاب های گردشگران برای اقامت قرار گیرد، امکانات فوق العاده و نمای چشمگیر اتاق های آن است. هتل پنج ستاره بزرگ شیراز با زیربنایی ۴۰ هزار متر مربع در ۱۴ طبقه ساخته شده است که تعداد ۱۵۸ اتاق مجهز به کلیه امکانات مدرن را شامل می شود. با سفر به شهر شیراز و اقامت در هتل بزرگ شیراز سفری بیادماندنی و خاطره انگیزی را تجربه خواهید کرد. 

هتل الماس ۲ مشهد

هتل الماس 2 مشهد، قیمت و عکس اتاق هتل الماس 2 مشهد، بهترین و ارزانترین قیمت

در سال ۱۳۹۵ یکی از بزرگترین و لوکس ترین هتل های پنج ستاره کشور، به نام هتل الماس ۲ در شهر مشهد ساخته شد. این هتل با بهره مندی از مدرن ترین امکانات برای مسافران یک سفر رویایی و خاطره انگیز را به ارمغان می آورد. ساختمان الماس ۲ شامل ۲۵ طبقه می باشد که ۲۱۸ واحد اقامتی را با طراحی های منحصر به فرد و فصلی در خود جای داده است. امکانات و خدماتی که در این هتل ارائه شده است، مطابق آخرین استانداردهای بین المللی هتلداری و با هدف تامین رفاه و آسایش هرچه بیشتر میهمانان عزیز می باشد. با رزرو هتل الماس ۲ می توانید اقامتی لوکس با مدرن ترین امکانات را در یک هتل پنج ستاره تجربه کنید.

هتل قصر طلایی

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یکی دیگر ازهتل های لوکس مشهد و همچنین در خاورمیانه می باشد. این هتل که از بلند ترین هتل های مشهد به شمار می رود، در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است. هتل قصر طلایی با قرار گیری در خیابان امام رضا(ع) و نزدیک به حرم مطهر رضوی، بهترین موقعیت را از آن خود کرده است. همچنین به دلیل داشتن معماری زیبا خود و نزدیکی به جاذبه های گردشگری در بین مسافران از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده و از بهترین هتل های این شهر محسوب می شود. هتل قصر طلایی دارای ۲۰ طبقه و ۳۵۷ باب اتاق می باشد که با لوکس ترین امکانات تزئین شده اند. در این هتل نیز امکاناتی همچون رستوران، ترنسفر فرودگاهی (رفت و برگشت)، نماز خانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه،  کافی شاپ، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق، سونا و جکوزی، سالن ورزشی و… برای راحتی و آسایش مسافران فراهم شده است.

مارینا پارک کیش 

هتل مارینا پارک کیش | مقایسه قیمت و رزرو + عکس، آدرس و نظرات کاربران

هتل مارینا پارک کیش یکی دیگر از هتل های شیک و لوکس در جزیره کیش می باشد. این هتل در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و به دلیل امکانات لوکس و منحصر به فرد خود اکنون یکی از بهترین هتل ها در کشور به شمار می رود. هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش با معماری متفاوت خود در نگاه اول می تواند مسافران بسیاری را به خود جذب کند. این هتل مجلل دارای ۱۸۶ واحد می باشد که در طراحی و تزئین آن ها از بهترین معماران کمک گرفته شده است که می تواند متناسب با هر نوع سلیقه ای باشد. با رزرو این هتل می توانید اقامت در یک هتل لوکس را تجربه کنید. 

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان | عکس ، قیمت، رزرو هتل عباسی تا 30% تخفیف

یکی از کهن ترین هتل ها در ایران و جهان، هتل پنج ستاره عباسی می باشد که در شهر زیبای اصفهان واقع شده است. این هتل در گذشته به عنوان کاروانسرا از آن استفاده می شده است، اکنون یکی از بزرگترین هتل های کشور ایران به شمار می رود. معماری منحصر به فرد به کار رفته در هتل و اتاق های آن در کنار حفظ ویژگی کاروانسراگونه آن سبب شده است تا گردشگران بیشتری را جذب آن شوند. ساختمان هتل عباسی اصفهان دارای ۳ طبقه و ۲۲۵ اتاق می باشد که به بهترین خدمات و امکانات رفاهی مجهز شده اند و به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی می باشد. 

هتل پارسیان کوثر اصفهان

رزرو هتل پارسیان کوثر اصفهان | اسنپ تریپ

در سال ۱۳۴۷ در کنار رودخانه زاینده رود و پل تاریخی سی و سه پل اصفهان هتلی پنج ستاره به نام هتل پارسیان کوثر افتتاح شد. این هتل نیز در محبوب ترین هتل های اصفهان قرار گرفته است. چرا که در نزدیکترین نقطه به سی و سه پل اصفهان و همچنین زاینده رود اصفهان واقع شده است. فضای داخلی این هتل که همچون باغی پر از گل است، جذابیت بسیار زیادی به آن بخشیده است. هتل پنج ستاره پارسیان کوثر اصفهان با قدمت بیش از ۵۰ سال خود، در ۷ طبقه ساخته شده است که تعداد ۲۲۵ اتاق را با تمامی امکانات لازم در برگرفته است. 

هتل زندیه شیراز

رزرو هتل زندیه شیراز, قیمت, عکس, آدرس تا 10% تخفیف

هتل زندیه شیراز یکی دیگر از هتل های پنج ستاره و لوکسی می باشد که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. این هتل که در مرکز شهر واقع شده، باعث شده است که به راحتی بتوان به مراکز تاریخی، مراکز خرید و... دسترسی پیدا کرد. ساختمان هتل زندیه نیز با بهره گیری از هنر معماری اصیل شهر شیراز، نمایی خیره کننده را به وجود آورده است که نگاه گردشگران را در وهله اول به خود خیره می سازد. یکی از دلایل دیگری که باعث محبوبیت هتل زندیه شده است، نزدیکی آن به شاهچراغ می باشد. هتل پنج ستاره زندیه ۶ طبقه و ۷۲ اتاق دارد که با زیباترین شکل و تمامی امکانات لوکس تزئین شده اند. 

۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
کد خبر: 15634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha