سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز: از شرایط فعلی راضی نیستیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: از شرایط فعلی که کرونا به وجود آورده، راضی نیستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد جمیل لطف الله نسبی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی که نفرات اول تا سوم تیم ملی هستند، خارج از کشور بازی می‌کنند و بنابراین عملا نمی‌توانیم اردوی تیم ملی را برگزار کنیم. از سوی دیگر اردویی هم باشد، مسابقه‌ای نیست و چه کاری باید انجام دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به کم شدن تعداد تیم‌های جهانی، عملا ما نمی‌توانیم حضور پیدا کنیم و برای رقابت‌های انتخابی المپیک هم فقط نیما و نوشاد شرکت می‌کنند.

* از شرایط فعلی راضی نیستیم

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در مورد اینکه برای نفراتی مانند هدایی و احمدیان و چند بازیکن دیگر هزینه های زیادی در سال‌های گذشته شده و اینکه رها شوند، چطور می‌شود آنها را برگرداند، گفت: ما هم از این شرایط راضی نیستیم و دوست نداریم اینطور باشد، اما چاره‌ای نیست و اگر اردویی برگزار شود و بازیکنی کرونا بگیرد و مشکلی پیش بیاید، چه کار می‌خواهیم کنیم؟

* اگر نوشاد و نیما ایران بودند، اردو برگزار می‌کردیم

لطف الله نسبی در مورد اینکه اگر نوشاد و نیما لژیونر نبودند و ایران بودند، چه اتفاقی قرار بود بیفتد، گفت: اگر آنها ایران بودند، اردو را برگزار می‌کردیم، چون قرار است در رقابت‌های انتخابی المپیک حاضر شوند. ما قبل از کرونا 13 اردو را برای امسال برنامه ریزی کرده بودیم، اما هیچ کدام را نتوانستیم برگزار کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما از برگزاری اردوها این بود که نفراتی مانند هدایی، احمدیان، امیری و عباسی به سطح نیما و نوشاد برسند، اما شرایط اجازه نداد.

۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 11061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha