پخش زنده مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان /  امیرحسین هدایی - پاناجیوتیس جیونیس؛ ساعت ۱۰ امروز

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از ۳۰ اردیبهشت تا ۷ خرداد در شهر دوربان کشور آفریقای جنوبی برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از صبح امروز در دوربان آفریقای جنوبی آغاز می شود و 128 بازیکن از سراسر دنیا با هم رقابت می کنند.

لینک پخش زنده مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان / امیرحسین هدایی - پاناجیوتیس جیونیس

در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی جهان که با حضور ۱۲۸ نفر دنبال می‌شود، ابتدا نوشاد عالمیان با حریفی از بلژیک به نام فلورنت لامبیه با رتبه‌بندی دنیا ۱۳۷ مصاف خواهد داد. نماینده کشورمان در صورت پیروزی در گام دوم با برنده دیدار دانمارک و کرواسی روبه‌رو خواهد شد.

امیرحسین هدایی دیگر نماینده کشورمان در بخش انفرادی، در گام نخست به مصاف پاناگیوتیس گیونیس از یونان با رده‌بندی دنیا ۱۱۶ می‌رود. نماینده کشورمان در صورت برتری در این دیدار به مصاف فان ژنگ دونگ رنک یک دنیا از چین برود.

نیما عالمیان در بازی نخست خود باید با فلیکس لبرون از فرانسه با رنکینگ ۳۵ مصاف دهد و در صورت برتری باید با نمایندگان چین‌تایپه و آفریقای جنوبی بازی کند.

امین احمدیان دیگر نماینده کشورمان هم در گام نخست به مصاف کیریل گراسیمنکو از قزاقستان برود تا در صورت برتری در دوم بعدی با برنده ورزشکاران مصر و اکوادور رو به رو شود.

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جهان ۲۲ تا ۲۸ می (اول تا ۷ خرداد ماه) در آفریقای جنوبی و در بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می‌شود.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 42781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha