حضور پر قدرت ۵ استارتاپ ایرانی در نمایشگاه GITEX 2020

شرکت کنندگان ایرانی توانستند با حضور در نمایشگاه GITEX در بخش فوق‌ العاده Future Stars قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چهلمین مراسم رویداد GITEX Technology Week که مخصوص به فناوری الکترونیک، رایانه‌ها و تجارت الکترونیک است از روز گذشته آغاز شده و تا تاریخ ۱۰ دسامبر ادامه دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این نمایشگاه بین‌المللی پنج شرکت ایرانی حضور دارند که در بخش Future Stars قرار دارند و استارت‌آپ‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

این شرکت‌ها برنامه‌های خود را به نمایش در آورده‌اند تا با جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی خدمات خود را در سطح جهانی ارائه دهند و دنیا را با تغییرات مثبت مواجه سازند. این نمایشگاه یک فرصت بسیار مناسب برای رشد جهانی برنامه‌های ایرانی است و نرم افزارهای منتخب می‌توانند با پیروزی در این بخش خدمات مفیدی را به بازار جهانی ارائه دهند. طبق اطلاعات منتشر شده، آن دسته از برنامه‌های ایرانی که به عنوان منتخب شناخته شوند توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری برگزار کننده نمایشگاه مورد پشتیبانی قرار خواهند گرفت.

بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی GITEX 2020

بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی GITEX 2020

نمایشگاه GITEX امسال میزبان بیش از ۱۲۰۰ شرکت کننده و ۳۰۰ استارت‌آپ از ۶۰ کشور جهان است. شرکت کنندگان این رویداد از کشورهای ایران، بحرین، بلژیک، برزیل، فرانسه، ایتالیا، هنگ کنگ، ژاپن، نیجریه، لهستان، روسیه، انگلیس و آمریکا هستند. بخش Future Stars نمایشگاه GITEX یکی از بزرگ‌ترین قسمت‌های این رویداد است که برترین استارت‌آپ‌های سال را معرفی می‌کند.

نمایشگاه‌ GITEX همچنین بیش از ۲۰۰ سرمایه‌گذار در حوزه فناوری را به رویداد خود دعوت کرده که شامل شرکت‌های EBAN، MODUS Capital، 500 Startups و MENA Tech Fund می‌شوند. این نمایشگاه همچنین بخشی را به هوشمندسازی شهری و تاثیر آن بر روی دولت، پلیس و سیستم حمل و نقل شهری اختصاص داده است. به دنبال این بخش‌ها قسمت امنیت سایبری نمایشگاه GITEX نیز طرفداران بسیاری دارد و شرکت کنندگان زیادی را در خود جای می‌دهد.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 1102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha