ثبت بیشترین کاهش فرصت های شغلی بخش خرده فروشی انگلستان از سال ۲۰۰۹

کنفدراسیون صنعت انگلیس اعلام کرد در سال جاری خرده فروشان انگلیسی بیشترین فرصت های شغلی را را از زمان بروز بحران مالی ۲۰۰۸-۲۰۰۹ از دست داده اند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رویترز، کنفدراسیون صنعت انگلیس (CBI) اعلام کرد از زمان بحران مالی و پیش بینی اینکه سرعت خسارات شدت می گیرد، خرده فروشان انگلیسی، بیشترین فرصت های شغلی را کاهش داده اند.

این کنفدراسیون هشدار داد نشانه هایی از افزایش شدید در بیکاری وجود دارد.

آمارهای امروز همچنین از یک کاهش غیرمنتظره در فروش در ماه جاری خبر داد که با افزایش تقاضای اخیر با برداشته شدن محدودیت های قرنطینه توسط مصرف کنندگان در تضاد است.

آلپش پالجا، اقتصاددان CBI گفت: «شرایط تجاری برای بخش خرده فروشی همچنان سخت است. شرکت ها نسبت به بدتر شدن درآمد خانوارها و خطر محدودیت های بیشتر محلی محتاط هستند که به صورت بالقوه بار دیگر به آنها خسارت خواهد زد.»

خرده فروشان مشهوری نظیر مارکز اند اسپنسر (M&S)، دبنهامز (Debenhams) و دبلیو اچ اسمیت (WH Smith) در هفته های اخیر، کاهش فرصت های شغلی را اعلام کردند که نشان دهنده تغییر تقاضا به فروش آنلاین در دوره همه گیری این ویروس است.

تسکو، بزرگ ترین سوپرمارکت انگلیس نیز اعلام کرد ۱۶ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد تا افزایش تقاضا برای تحویل در منزل را تامین کند.

ارقام سه ماهه CBI نشان داد توازن استخدام که تغییرات شغلی در ۱۲ ماه گذشته را بررسی می کند از ۴۵ در ماه آگوست به ۲۰ در ماه می سقوط کرده و به پایین ترین میزان از فوریه ۲۰۰۹ رسیده است. کاهشی بیشتر از آنچه برای اواخر امسال پیش بینی می کرد.

۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 621
منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha