فیلم | مبارز MMA با دست خالی تمساح شکار کرد

یک مبارز MMA در فلوریدا با دست خالی خود استفاده کرد تا تمساح هشت فوتی (۲.۵ متری) را که در خیابان‌های شمال جکسونویل در حال خزیدن بود، تحت کنترل درآورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، یک مبارز MMA در فلوریدا با دست خالی تمساح ۲.۵ متری را که در خیابان‌های شمال جکسونویل در حال خزیدن بود، تحت کنترل خود درآورد.

مایک دراگیچ ۳۴ ساله با خانواده‌اش در یک زمین هاکی در همان نزدیکی بود که از کلانتری منطقه تماسی مبنی بر حضور یک تمساح در خیابان دریافت کرد.

دراگیچ که یک شکارچی تمساح دارای مجوز و کهنه سرباز نظامی است، تجهیزات خود را همراه نداشت، اما به هر حال به این تماس پاسخ داد و به سمت محل موردنظر رانندگی کرد.

وی با استفاده از دست‌ها و پاهای برهنه‌اش تمساح بزرگ را روی زمین مهار کرد و توانست بدون هیچ وسیله‌ای آن را بگیرد.

ویدئویی که در صحنه گرفته شده، تمساح را در حال خزیدن در سراسر جاده نشان می‌دهد در حالی که دراگیچ در تعقیب پشت آن راه می‌رود. کهنه سرباز، سر تمساح را به سمت پایین فشار داد، تا زمانی که پوزه این موجود روی زمین صاف شود. دراگیچ با کشیدن آرواره‌های تمساح به سمت بالا، دهانش را با یک نوار بست.

وی پس از کنترل حیوان ۲.۵ متری، تمساح را بلند کرد و در حالی که موجود ترسناک را در آغوش داشت، به سمت بزرگراه حرکت کرد.

تماشاگران را می‌توان دید که در خیابان او را تشویق می‌کنند و بسیاری از تماشاچیان موبایل‌های خود را بیرون آورده و فیلمبرداری کردند.

دراگیچ به دلیل حذف تمساح‌ها شهرت پیدا کرده است ده‌ها هزار دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۲
کد خبر: 54673
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha