اقدام متقاضیان بانکی استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز

متقاضیان بانکی استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز اقدام کرده‌اند تا بدین صورت بتوانند وارد کارزار خرید سهام دو باشگاه شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پس از بی‌نتیجه ماندن واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در چند مرحله، حدود یک ماه پیش اعلام شد که این دو باشگاه به دو بانک غیردولتی واگذار خواهند شد تا مشکل مالکیت مشترک آنها به‌طور کامل حل شود.

پس از این موضوع،‌ اظهارات زیادی درباره موانع قانونی بانک‌ها برای تیمداری مطرح شد و برخی‌ اعلام کردند به‌دلیل اینکه حق بنگاهداری ندارند نمی‌توانند مالکیت این دو باشگاه را به‌عهده بگیرند.

هرچند استقلال مشتری ندارد و مزایده امروز این باشگاه لغو شد اما با این حال شنیده می‌شود بانک‌هایی که از آنها به‌عنوان خریداران احتمالی پرسپولیس و استقلال یاد می‌شود، در چند روز گذشته نامه رسمی خود را به بانک مرکزی و شورای‌عالی پول و اعتبار ارسال کرده‌اند تا بتوانند مجوز خرید این دو باشگاه را دریافت کنند و سپس اقدام رسمی برای خرید استقلال و پرسپولیس انجام خواهد شد.

استقلال و پرسپولیس تا تاریخ 5 اردیبهشت‌ماه برای بارگذاری مدارک خود در سامانه AFC زمان دارند و در صورتی که مشکل مالکیت آنها حل نشود، نمی‌توانند در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 54214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha