پرسپولیس زیان‌ده شد، استقلال سربه‌سر!

میزان درآمد، هزینه و دارایی‌های جاری دو شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) و استقلال بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲برآورد شد، اعداد و ارقامی که با توجه به درآمدهای دو باشگاه در سال جاری قابل تامل است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ که از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه شد، در بخش بودجه شرکت های دولتی سودده و سربه‌سر در سال ۱۴۰۱ نام شرکت ورزشی فرهنگی استقلال به چشم می‌خورد و در بخش بودجه شرکت‌های دولتی زیان‌ده نام شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) درج شده است.

پرسپولیس

بر اساس برآورد صورت گرفته از سوی دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در بخش بودجه شرکت‌های دولتی زیان‌ده، میزان درآمد شرکت ورزشی فرهنگی پیروزی (پرسپولیس) معادل ۳۹۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان و هزینه های این شرکت نیز معادل ۳۹۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان لحاظ شده است و در بخش دارایی های جاری میزان ذخایر و اندوخته ها معادل ۷۹۶ میلیون و هشتصد هزار تومان اعلام شده است.

استقلال

در بخش بودجه شرکت‌های دولتی سودده و سربه‌سر در سال ۱۴۰۲، میزان درآمدهای شرکت ورزشی فرهنگی استقلال معادل ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و هزینه‌های این شرکت نیز معادل ۶۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده و در بخش دارایی‌های جاری میزان ذخایر و اندوخته‌ها معادل ۲۰ میلیون تومان است.

اما نکته قابل تامل اعداد و ارقام مشخص شده در لایحه بودجه ۱۴۰۲ همانند بودجه ۱۴۰۱ است و مشخص نیست اعداد در نظر گرفته شده تا چه میزان واقعی است و محل حقیقی آن‌ها کجاست؟

۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 37947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha