افطاری تاریخی و نماز جماعت به میزبانی باشگاه لیورپول در آنفیلد

باشگاه لیورپول گذشته یکشنبه با حضور بیش از ۲۸۰۰ نفر در ورزشگاه آنفیلد مراسم افطاری برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از دیلی میل، سازمان خیریه لیورپول اف سی شامل ایان بیرن، نماینده بریتانیا در پارلمان و ناتاشا جوناس بوکسور انگلیسی، یکشنبه شب با شعار «رمضان را به اشتراک بگذارید» یک مراسم افطاری برگزار کرد.

این اولین افطاری در تاریخ است که توسط باشگاه لیورپول برگزار می‌شود و نکته جالب اینکه لیورپول آخرین باشگاه انگلیسی است که در ماه رمضان افطاری ترتیب داده است.

Liverpool have hosted their first Anfield Iftar as 2,800 people from across  the city will break their Ramadan fast at the iconic stadium. - GORRS

این افطار توسط خیریه لیورپول، که شامل ناتاشا جوناس و ایان بیرن حمایت می‌شود، سازماندهی شد. جوناس در این باره گفت: ترکیب فرهنگ‌ها و با هم بودن ما از طریق رویدادهایی از این دست نشان داده می‌شود. ما فارغ از هر چیزی، از همه اعتقادات استقبال می‌کنیم.

مت پاریس، مدیر عامل خیریه لیورپول نیز گفت: شهر ما یکی از متنوع‌ترین شهرهای انگلیس است و باشگاه‌های فوتبال بخشی از این تنوع هستند. ما اولین باشگاهی نیستیم که این کار را انجام می‌دهیم، اما ما لیورپول هستیم و به همین دلیل می‌خواستیم این کار را به بهترین شکل انجام دهیم.

این اتفاق در حالی رخ داد که لیورپول چند بازیکن مسلمان در جمع خود دارد که مهم‌ترین آنها محمد صلاح و ابراهیما کوناته هستند.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 54191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha