حمایت دو سناتور از ادعای ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات

دو سناتور جمهوریخواه از ادعای تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دو سناتور نزدیک به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پنجشنبه هشدار دادند در صورتی که نتایج انتخابات ریاست جمهوری به نفع دونالد ترامپ نباشد جمهوری خواهان ممکن است مشروعیت نتایج را رد کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، لیندزی گراهام و تد کروز دو سناتور جمهوری خواه در گفتگو با شبکه فاکس نیوز به شدت از رئیس جمهور حمایت کردند. لیندزی گراهام که سه شنبه پس از رقابتی دشوار در ایالت کارولینای جنوبی بار دیگر به مجلس سنا راه یافت گفت من امشب اینجا هستم تا همان طور که ترامپ از من حمایت کرد من نیز از او حمایت کنم.
تد کروز هم در برنامه شان هنتی که یکی از برنامه‌های محبوب ترامپ است گفت من می‌توانم به شما بگویم رئیس جمهور خشمگین است و من هم خشمگینم. رای دهندگان هم باید خشمگین باشند.
کروز پیشتر اعلام کرده بود که دادستان پنسیلوانیا دستور داده است که همه آرا شمرده شوند تا بایدن پیروز شود. در حالی که ستاد ترامپ خواستار آن است که ناظرانش بتوانند از نزدیک عملیات شمارش آرا در پنسیلوانیا را دنبال کنند.
تد کروز تاکید کرد ما حالا باید وارد شویم.
آرا پنسیلوانیا اگر به نفع جو بایدن باشد می‌تواند انتخابات را به نفع وی تمام کند. مقامات انتخاباتی فیلادلفیا، بزرگترین شهر پنسیلوانیا، مجوز حضور ناظران را صادر کرده اند، اما به دلیل خطر شیوع کووید ۱۹ از آن‌ها خواسته اند فاصله دست کم ۴.۵ متری را حفظ کنند.
یک قاضی پنجشنبه به ناظران دونالد ترامپ مجوز نزدیک شدن بیشتر را داد. اما کمیسیون انتخابات پنسیلوانیا با استدلال به اینکه آن‌ها پیش از این از مجوز کافی برخوردار شده اند تقاضای تجدید نظر کرد.
لیندزی گراهام در این باره گفت انتخابات در فیلادلفیا بسیار شرورانه است. برای چه آن‌ها از ورود افراد جلوگیری می‌کنند؟ زیرا نمی‌خواهند مردم کاری را که انجام می‌دهند ببینند.
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 5372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha