زمان تحویل سکه‌های اولین حراج مرکز مبادله مشخص شد

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلا گفت که برندگان باید صرفا در بازه زمانی یک هفته پس از شرکت در حراجی برای تحویل سکه‌های خود به بانک مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد اصغر بالسینی ، درباره شرایط تحویل سکه‌های برندگان حراج در مرکز مبادله ارز و طلا توضیح داد: کسانی که در حراج برنده شدند، باید یک هفته کاری بعد از اعلام نتایج هر یک از حراج‌ها، جهت تحویل سکه‌های خود باید به شعبه بانک ملی که در سامانه مشخص کردند، مراجعه کنند.

امروز قیمت سکه در بازار ثبات را تجربه کرده است، قیمت دلار مبادله ای اما بالا رفت و به ۴۳,۱۳۱ (چهل و سه هزار و یکصد و سی و یک ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۸ درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: افراد برای تحویل سکه‌های خود باید شخصا با در دست داشتن مدارک مراجعه کنند و به‌صورت فیزیکی سکه خود را دریافت کنند.

اظهار کرد: برنده‌شدگان همچنین باید در نظر داشته باشند که صرفا یک هفته کاری بعد از زمان حراجی که در آن برنده‌ شدند، به بانک مراجعه کنند و زودتر از موعد مقرر به بانک مراجعه نکنند. این یعنی برندگان اولین حراج که روز یکشنبه ۱۳ اسفند برگزار شده بود،‌ می‌توانند از فردا که هفت روز کاری گذشته مراجعه کنند و به همین ترتیب برندگان حراج‌های بعدی هم یک هفته کاری پس از زمان شرکت در حراج باید به شعبه مراجعه کنند.

گفتنی است؛ نخستین حراج عمومی سکه طلای مرکز مبادله ایران با عرضه سکه ربع بهار آزادی در روز یکشنبه (۱۳ اسفند ماه) برگزارشد و در این حراج از ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش‌شده با توجه به کف قیمت تعیین‌شده توسط عرضه‌کننده، 1118 قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد.

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
کد خبر: 53254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha