پخش فصل پنجم «زندگی پس از زندگی» از امروز ساعت ۵ عصر آغاز می‌شود + جزئیات

فصل پنجم برنامه «زندگی پس از زندگی» با اجرای عباس موزون در روزهای ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ روانه آنتن می‌شود. مطابق فصول گذشته، این برنامه پیش از افطار پخش می‌شود. اولین قسمت فصل پنجم امروز ساعت ۱۷ از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ قسمت اول برنامه «زندگی پس از زندگی» یک روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

چندی پیش زمزمه‌هایی مبنی بر تولید نشدن فصل جدید «زندگی پس از زندگی» منتشر شد؛ اما عباس موزون مجری و تهیه کننده این برنامه با برطرف کردن مشکلات توانست این برنامه را به آنتن برساند.

تداخل زمان پخش این برنامه پرمخاطب با سایر ویژه‌برنامه‌های افطار موجب شد که مدیران سیما، ابتدا ساعت پخش جدیدی را برای آن در نظر بگیرند اما بر اساس کنداکتور شبکه چهار، فصل پنجم «زندگی پس از زندگی» قبل از افطار پخش خواهد شد و امروز اولین قسمت این فصل پخش می‌شود.

فصل پنجم «زندگی پس از زندگی» روایتی از تجربه‌های نزدیک به مرگ + لینک فصل‌ها و قسمت‌ها

در فصل جدید، مدت زمان هر برنامه امسال ۸۰ دقیقه است و از حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

تکرار این برنامه، روز بعد ساعت ۱ بامداد و ۱۲:۳۰ ظهر است. 

عباس موزون با اشاره به چالش‌ها و سختی‌های تولید این برنامه اضافه می‌گوید: «زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای است که با دست خالی و بودجه‌ای که زیاد نیست آمارهای شگفت انگیزی از نظر رضایت‌مندی و میزان مخاطب دارد که رکوردشکن بوده است.

موزون با اشاره به حواشی‌ای که اخیراً برنامه را درگیر کرده است، عنوان کرد: چندی پیش گفته بودند که عباس موزون استعفاء داده است و یا حواشی دیگری برای برنامه ساختند. با هر روشی می‌خواهند مخاطب برنامه را دور کنند و من از این رفتارهای غیررحمانی گلایه دارم.

تهیه کننده و مجری «زندگی پس از زندگی» یادآور شد: برنامه نه تنها در زمان خود پخش می‌شود بلکه امسال یک قسمت اضافه هم تولید کرده‌ایم و یک روز هم پیشواز می‌رویم، به این ترتیب یک روز قبل از ماه رمضان یعنی دوشنبه ۲۱ اسفند شروع پخش برنامه خواهد بود.

موزون با اشاره به تمایزهای برنامه امسال تصریح کرد: تفاوت ویژه ای در استودیوی برنامه حاصل شده است که حتماً برای مخاطب جذاب خواهد بود و تنوع و فرم تصاویر ضبط شده در شهرها و استان‌های کشور به پختگی و بلوغ رسیده است.

وی در پایان بیان کرد: امسال چهار سوژه بسیار خاص داریم که بیش از ۲۵ سال است دنبال آنها می‌گشتم و امسال به لطف خدا پیدایشان کردم؛ سوژه‌هایی که در حوزه تجربه‌های نزدیک به مرگ منحصر به فرد هستند و محققان این تجربه‌ها را قطعاً شگفت زده خواهد کرد. ضبط برنامه تا اسفند ماه ادامه داشت و قسمت‌های اولیه آماده پخش شده است.

هر چهار فصل برنامه «زندگی پس از زندگی» در روزهای ماه مبارک رمضان سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ روی آنتن رفته‌اند.

در این برنامه، روایات شنیدنی افرادی که خارج شدن از کالبد انسانی و سفر به عالم برزخ را تجربه کرده‌اند، منتشر می‌شود و مخاطبان، میهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب در نقاط مختلف ایران و جهان می‌شوند.

فصل اول «زندگی پس از زندگی» روایتی از تجربه‌های نزدیک به مرگ + لینک‌ها

فصل دوم «زندگی پس از زندگی» روایتی از تجربه‌های نزدیک به مرگ + لینک‌ها

فصل سوم «زندگی پس از زندگی» روایتی از تجربه‌های نزدیک به مرگ + لینک‌ها

فصل چهارم «زندگی پس از زندگی» روایتی از تجربه‌های نزدیک به مرگ + لینک‌ها

فصل پنجم «زندگی پس از زندگی» روایتی از تجربه‌های نزدیک به مرگ + لینک‌ها

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 53219

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • صالح IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      1 0
      سلام لطفاً خبر را اصلاح کنید من از آقای موزون شنیدم که قبل از افطار پخش میشه برنامه
      • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
        0 0
        ساعت پخش فصل پنجم زندگی پس از زندگی: هر روز ساعت ۱۷؛ بازپخش: ۰۱:۳۰ بامداد و ۱۲:۳۰ روز بعد پس از اذان ظهر از شبکه چهار سیما
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      سلام خسته نباشید خیییلی خوشحالم این برنامه جالب پخش میشود کاش همیشه پخش میشد اقای موزون خدا قوت اجرتون با امام حسین 🙏🙏🌹🌹
    • فرشته IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      واقعا برنامه زندگی پس از زندگی عالیه ، خیلی ممنون از زحمات آقای موزون و همکارانشون برای ساخت این برنامه ی عبرت آموز و بسیار زیبا . امیدوارم ساخت این برنامه هرسال ادامه داشته باشه .
    • زینت نراقی خطیبی 678 IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      سلام خوبین انشالله جناب آقای دکتر موزن؟ انشالله که عاقبت به خیر بشنن وازثواب کارهای سخت و مثبت شما شهداوامواتان درحیات آخرت بهره‌مند بشوند و دعا گوی شما باشند خیلی خیلی متشکر اززحمات شما زبان غاسرهست اجرتون با حضرت علی علیه السلام انشالله! زينت خطیبی ازتبریزممنوم خدانگهدار