همراهان مالک باشگاه دسته اولی داور را کتک زدند + فیلم

در لیگ یک اتفاق عجیبی افتاد و مالک یک تیم داوران را کتک زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم خیبر خرم آباد و شهرداری آستارا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پس از پایان این بازی و هنگامی که تیم داوری به سمت رختکن در حال حرکت بوده، مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر به انتقاد از داوری مسابقه می‌پردازد که این مساله باعث بروز بگومگو بین دوطرف می‌شود.

پس از این اتفاق همراهان مالک خیبر وارد صحنه می‌شوند و اقدام به زدن تیم داوری می‌کنند!

گزارش این اتفاق توسط ناظرین بازی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال شده تا ارکان قضایی در مورد آن تصمیم گیری کنند.

همچنین پس از سوت پایان بازی پیروز قربانی سرمربی شهرداری‌آستارا که به رفتار تماشاگران حاضر در ورزشگاه اعتراض داشت، با اعضای کادرفنی خیبر دچار درگیری شد.

خبرگزاری فارس هم در این رابطه نوشته: پس از سوت پایان این دیدار حواشی و اتفاقات مختلفی رخ داد که یکی از آن‌ها ضرب و شتم تیم داوری توسط افرادیست که گفته می‌شود همراهان مالک باشگاه خیبر خرم آباد بودند.

احمد گلستانی ناظر سازمان لیگ در این خصوص گفت: «بازی با روال عادی تمام شد و موردی هم نداشت که بگوییم تصمیم تاثیر گذار بود یا صحنه مشکوکی به گل یا آفساید داشت. بعد اینکه داور ۵ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد، یکی از تماشاگران خیبر به پیروز قربانی فحاشی کرد. به همین خاطر بعد از این که بازی تمام شد به سمت جایگاه تماشاگران ویژه حمله کردند. من هم با همراهی یگان ویژه و عوامل وساطت کردیم تا این غائله ختم بخیر شود. خداراشکر دست کسی هم به کسی نخورد و در حد سروصدا به پایان رسید.»

او افزود: «وقتی این ماجرا را جمع و جور کردیم و به سمت رختکن رفتیم، دیدم رختکن داوران نیز به هم ریخته است. من به عینه چیزی ندیدم و در گزاش خودم برای فدراسیون هم این را نوشتم. داور مسابقه گفت مالک باشگاه با چند نفر وارد رختکن شده و اقدام به ضرب و شتم کرده‌اند. من نیز عین همین جمله برای فدراسیون فوتبال نوشتم که تصمیم گیری شود.»

گلستانی تصریح کرد: «پس از این، هنگامی که قصد خروج از ورزشگاه را داشتیم و من به همراه داور آمدیم که ساک خودش را در ماشین قرار دهد، ناگهان سروصدای دیگری از رختکن داوران شنیدیم. وقتی برگشتیم متوجه شدیم با "کِتری" به سر داور چهارم زده‌اند! فکر می‌کنم ناظر داوری هم شاهد این ماجرا بود است. پرس و جو کردیم گفتند شخصی بوده که همیشه در همه بازی‌ها به ورزشگاه می‌آید.»

ناظر دیدار خیبر و شهرداری آستارا، گفت: «پس از این با اورژانس و کلانتری تماس گرفتیم. آمدند، گزارش و صورتجلسه تهیه کردند. حتی ما دستور قضایی برای جلب او و حکم ورود به منزل هم گرفتیم. بعد هم خود داور رضایت داد و ختم به خیر شد. کل ماجرا همین بود. این موارد را من در گزارش خودم نوشتم و داور هم در گزارش خودش نوشت.»

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 37252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha