شاهکار تیم ملی واترپلوی جوانان؛ جنگ با غول مرحله آخر برای قهرمانی

تیم ملی واترپلو جوانان ایران امروز در دیدار فینال مسابقات قهرمانی رده های سنی واترپلو آسیا به مصاف تیم ملی ژاپن به عنوان غول آخر این دوره از مسابقات می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امیرمحمد اسمعیلی، بازیکن پست ۱ و ۲ تیم ملی جوانان واترپلو ایران پس از شکست چین و صعود به فینال مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا، فیلیپین ۲۰۲۴، اظهار کرد: دو بازی اول نسبت به بازی سوم یعنی قزاقستان سبک‌تر بود و در بازی مقابل قزاق‌ها، نبرد سخت و پایاپایی داشتیم و هر چند دچار اشتباهاتی شدیم اما توانستیم در ضربات پنالتی پیروز شویم.

او افزود: در دیدار نیمه نهایی مقابل چین نمایش خوبی داشتیم و هر چند در ابتدا بازی گره خورده بود و استرس داشتیم اما در نهایت پیروز شدیم و به فینال مسابقات صعود کردیم و امیدوار هستیم روز خوبی داشته باشیم و مقابل ژاپن نیز پیروز شویم.

امیرعلی صیادیان، بازیکن پست ۴ و ۵ تیم ملی جوانان واترپلو ایران نیز، عنوان کرد: بازی‌های گروهی به جز دیدار مقابل قزاقستان تقریبا سبک بود.

وی ادامه داد: ما بیش از دو ماه در اردو بودیم و توانستیم به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم. دیدار مقابل چین نیز سنگین بود و یک بازی مهم مقابل ژاپن در فینال داریم و هنوز هیچ چیز تمام نشده است و باید بتوانیم در فینال نیز موفق عمل کنیم.

این ملی پوش جوان واترپلوی ایران با بیان اینکه سطح مسابقات بالاست و تیم ملی قبل از مسابقات تمرینات بسیاری داشت، عنوان کرد: در حال حاضر بهترین های ایران در تیم ملی جوانان حضور دارند و سخت تلاش کرده ایم و امیدوار هستیم در دیدار فینال نیز حریف خود را شکست دهیم.

همچنین ارشیا عبداللهی‌فر، چپ دست تیم ملی جوانان واترپلو ایران پس از شکست چین و دیدار نهایی مقابل ژاپن در فینال مسابقات، بیان کرد: سطح مسابقات بالا است و با توجه به اینکه تیم ملی تجربه حضور در مسابقات بین المللی را نسبت به تیم های دیگر نظیر قزاقستان، چین و ژاپن نداشتیم در برخی بازی های مهم شوکه می شدیم.

او ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و توانستیم به عنوان سرگروه صعود کنیم و در دیدار مقابل چین نیز ابتدا شوکه بودیم و از کوارتر دوم به بعد بازی را در کنترل گرفتیم و توانستیم پیروز شویم؛ قزاقستان با قدرت فیزیکی بیش‌تر مقابل ما حاضر شده بود اما چین در مجموع از قزاقستان قوی‌تر بود.

این ملی پوش جوان واترپلو ایران در پایان، گفت: بازی سختی مقابل ژاپن داریم و باید تمام تلاش خود را در این بازی به خرج دهیم و بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم.

گفتنی است تیم ملی واترپلو جوانان ایران شنبه ۱۸ اسفند از ساعت ۱۳ به وقت ایران در فینال مسابقات قهرمانی رده‌های سنی واترپلو آسیا به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 53188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha