پخش زنده مسابقات رده بندی و فینال جام وهبی امره ترکیه / امروز ساعت ۱۸ + لینک

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه از صبح امروز در شهر آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات فینال و رده بندی چهار وزن دوم جام وهبی امره ترکیه امروز ساعت ۱۸ برگزار می شود .

لینک پخش زنده مسابقات کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه امروز ساعت ۱۸

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:
در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۷ و ضربه فنی مغلوب گالیم کابدوناساروف از قزاقستان شد و باید منتظر راه یابی حریفش به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود ادامه دهد. محمدمهدی غلامپور در دور اول با نتیجه ۷ بر ۵ مغلوب المیر علی اف از جمهوری آذربایجان شد و باید منتظر راه یابی حریفش به دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد. امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه ۷ بر ۱ مرت ایلبارس از ترکیه را شکست داد.
در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ از سد آلان ویسایتوف از روسیه گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر تینار شارشنبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. محمد جواد رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۱ آلمات کبیسپایف از قزاقستان را مغلوب کرد. دو کشتی گیر کشورمان تا دیدار فینال با هم برخورد نمی کنند.
در وزن ۷۷ کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه ۲ بر ۱ مهمت داش دمیر از ترکیه را با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۴ بر ۱ امیر عبدی دیگر نماینده کشورمان را مغلوب کرد. محمدرضا مختاری در دور اول با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل تیمور بردیف از روسیه به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۱ از سد جنگیز ارسلان از گذشت. وی در دور بعد به مصاف امین کاویانی نژاد می رود. علی اسکو در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی احمت آلتان از ترکیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۲ شو یامادا از ژاپن را مغلوب کرد. اسکو در پایین جدول قرار دارد و تا دیدار فینال با نمایندگان کشورمان برخورد نمی کند.
در وزن ۸۷ کیلوگرم محمدحسین محمودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب آلپرن بربر از ترکیه شد و در صورت حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، محمودی می تواند برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهد.

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹
کد خبر: 53173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha