یک کشته و زخمی در تیراندازی به داوطلب مجلس

«شب گذشته ۱۴ اسفند یک مورد فوریت‌های پلیسی خانوادگی به پلیس گزارش شد که وقتی ماموران انتظامی در صحنه حاضر شدند، یک آقا اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت ماموران کرده و در پی این تیراندازی یک مامور انتظامی کشته و یک مامور دیگر زخمی شد.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج در خصوص کشته شدن و زخمی شدن دو مامور انتظامی و حمله مسلحانه به یکی از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم توضیحاتی ارائه کرد.

«سید علی ملک حسینی» گفت: شب گذشته ۱۴ اسفند یک مورد فوریت‌های پلیسی خانوادگی به پلیس گزارش شد که وقتی ماموران انتظامی در صحنه حاضر شدند که یک آقا اقدام به تیراندازی مستقیم به سمت ماموران کرده و در پی این تیراندازی یک مامور انتظامی کشته و یک مامور دیگر زخمی شد.

وی اظهارکرد: عامل تیراندازی تحت تعقیب است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج در رابطه با حمله مسلحانه به یکی از داوطلبان انتخابات مجلس نیز تصریح کرد: این حادثه نیز از سوی دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی در حال پیگیری و بررسی است.

گفتنی است که برخی افراد ناشناس دوشنبه شب حدود ساعت ۱۹و ۳۵ دقیقه دقیقه در بلوار بویراحمد یاسوج و جلوی یک باشگاه ورزشی، میثم روزستان، یکی از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را با استفاده از سلاح‌های سرد و گرم مورد حمله قرار داده و از محل حادثه فرار کردند. روزستان مورد اصابت ساچمه و اعضای بدن وی مورد اصابت چاقو، قمه و چماق قرار گرفته که بلافاصله به بیمارستان امام سجاد یاسوج منتقل شد. تلاش برای شناسایی و دستگیری ضاربان توسط نیروهای امنیتی، نظامی و قضایی در دستور کار قرار گرفته است.

یادآور می‌شود که در فضای مجازی حمله به سه داوطلب دیگر انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه انتخابیه منتشر شده بود که دادستان آن را تکذیب کرد.

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
کد خبر: 53080
منبع: فرارو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha