آغاز عرضه گسترده سکه از ۱۳ اسفندماه

طبق اعلام مرکز مبادله ایران، از ۱۳ اسفندماه عرضه گسترده سکه در این مرکز آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به دنبال برگزاری هشت جلسه موفق حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مدت یک ماه گذشته که منتهی به فروش ۴۳۱ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار شد، مرکز مبادله ایران در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ عرضه گسترده سکه را آغاز خواهد کرد.

اطلاعات تکمیلی در خصوص شیوه عرضه سکه در این مرکز به زودی اطلاع رسانی می شود.

فروش۱۲۴ کیلو شمش طلا در هشتمین حراج/ شمش ها با چه قیمتی فروش رفت؟

از مجموع عرضه ۲۲۵ قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار، ۱۲۴ قطعه شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت.

هشتمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور خریداران و فروشندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

از مجموع عرضه ۲۲۵ قطعه شمش طلای استاندارد یک کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار، ۱۲۴ قطعه شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت. شمش های طلای استاندارد، در حراج امروز با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان معامله شد.

به گزارش تسنیم، در هفتمین حراج حضوری شمش طلا، از مجموع ۱۴۱ شمش طلای عرضه‌شده استاندارد یک‌کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار، ۷۴ شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت. شمش‌های طلای استاندارد، در حراج حضوری هفتم با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان معامله شد.

در ششمین حراج حضوری که سه‌شنبه هفته قبل برگزار شده بود؛ از مجموع ۴۶ قطعه شمش طلای استاندارد یک‌کیلوگرمی عرضه‌شده، ۳۴ شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت. شمش‌های طلای استاندارد، در حراج حضوری ششم با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۴۹۱ میلیون تومان معامله شد.

در پنجمین حراج حضوری شمش طلا نیز از مجموع ۱۱۲ شمش طلای عرضه‌شده استاندارد یک‌کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار، ۹۴ شمش طلای استاندارد مورد معامله طرفین قرار گرفت. شمش‌های طلای استاندارد، در حراج حضوری قبل با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۵۳۵ میلیون تومان معامله شد.

گفتنی است در چهارمین حراج شمش طلا نیز، جمعاً ۱۱۶ قطعه شمش طلای استاندارد صادرکنندگان بخش خصوصی عرضه شد که از این میزان ۱۱ قطعه شمش با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

در سومین حراج نیز از مجموع ۱۱۲ شمش طلای عرضه‌شده استاندارد یک‌کیلوگرمی با عیار ۹۹۵ در هزار، ۷۹ شمش طلای استاندارد مورد معامله قرار گرفت. شمش‌های طلای استاندارد، در حراج حضوری سوم با میانگین قیمت ۳ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

دومین حراج حضوری شمش طلای استاندارد نیز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با عرضه ۳۷ کیلوگرم شمش طلای رفع‌تعهدارزی برگزار شد که از این میزان عرضه براساس مکانیسم عرضه و تقاضا و روش حراج حضوری، ۵ کیلوگرم شمش با قیمت میانگین ۳ میلیارد و ۶۰۳ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت. در جلسه اول حراج هم ۱۰ شمش طلای یک‌کیلویی به فروش رسید.

حراج بعدی شمش طلای استاندارد در روز سه شنبه اول اسفند ماه ۱۴۰۲ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار می شود که آگهی حراج آن از طریق تارنمای مرکز مبادله ارز و طلای ایران به آدرس www.ice.ir در دسترس است.

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸
کد خبر: 52532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha