این قاتل را شناسایی کنید؛ کاردآجین شدن زن ۱۸ ساله به دست همسرش + عکس

​​​​​​​ جوان تبعه خارجی که همسرش را با کارد سلاخی به قتل رسانده بود درحالی پس از بازگشت به صحنه جنایت، دستگیر شد که سوءظن را انگیزه این حادثه وحشتناک ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری‌آنلاین، دو زن بسیار جوان در دو پرونده جداگانه به دست شوهرانشان با ضربات کارد به طرز فجیعی به قتل رسیدند اما فقط یکی از دو قاتل دستگیر شد و دیگری گریخت.

جنایت هولناک شنبه گذشته در خیابان طبرسی شمالی ۵۶ مشهد هنگامی لو رفت که نزدیکان زن ۱۸ ساله تبعه خارجی با پیکر غرق در خون وی مواجه شدند و بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند اما «زینب-م» در مرکز درمانی شهید هاشمی‌نژاد مشهد جان سپرد.

بدین ترتیب گروهی از عوامل انتظامی کلانتری طبرسی شمالی با دستورات تلفنی قاضی ویژه قتل عمد، عازم محل وقوع جنایت شدند چرا که بررسی‌های مقدماتی از نزاع خانوادگی و فرار همسر مقتول حکایت داشت. به همین دلیل قاضی محمود عارفی‌راد از نیروهای انتظامی خواست محل جنایت را زیر چتر اطلاعاتی قرار دهند.

بازگشت قاتل به صحنه جنایت ؛ می‌خواستم ببینم اگر زنده است جانش را بگیرم

هنوز ساعتی از این ماجرای تکان‌دهنده نگذشته بود که ضارب ۲۳ ساله دوباره با تصور زنده بودن همسرش به صحنه جنایت بازگشت و در حالی دستگیر شد که نزدیکانش در منزل حضور داشتند. در همین حال قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد پس از انجام تحقیقات مقدماتی در مرکز درمانی عازم کلانتری طبرسی شمالی شد و به تحقیق از ضارب بی‌رحم پرداخت.

این قاتل را شناسایی کنید/ کاردآجین شدن زن ۱۸ ساله به دست همسرش/ عکس

وی در حالی که سعی می‌کرد با پراکنده‌گویی خود را از مخمصه سوالات قضایی برهاند، انگیزه خود از ارتکاب این جنایت وحشتناک با کارد سلاخی را سوءظن ذکر کرد و مدعی شد دوباره به منزل بازگشته است تا اگر همسرش زنده بود او را به قتل برساند.

در ادامه تحقیقات، متهم به قتل در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت و بررسی‌های تخصصی با نظارت مستقیم سرهنگ احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد) برای ریشه‌یابی این حادثه هولناک آغاز شد.

فریادهای پسر ۲ ساله کنار جسد مادر

صبح سوم تیرماه گذشته بود که دختر خردسال به منزل خواهر بزرگش رفت تا حال وی را جویا شود و مادرش را از سلامتی او مطلع کند چرا که شب قبل اختلافاتی بین «عارفه» و همسرش رخ داده و مادر نه تنها نگران دخترش بود بلکه دلشوره عجیبی داشت اما هنوز دقایقی از انتظار مادر نگذشته بود که دخترک با چهره ای وحشتزده و سراسیمه خود را به مادرش رساند و اشک‌ریزان از صحنه دلخراشی سخن گفت که لحظاتی قبل مقابل دیدگانش قرار گرفته بود.

مادر که با شنیدن این جملات هولناک دیگر چیزی نمی فهمید، هراسان و نگران به سوی منزل دخترش دوید و با حادثه‌ای شوک‌آور روبه رو شد؛ عارفه در حالی خون‌آلود گوشه پذیرایی منزل روستایی افتاده بود که صدای گریه‌های پسر ۲ ساله‌اش نیز به گوش می رسید.

لحظاتی بعد، با فریادهای زن جوان، برخی از اهالی روستای محسن‌آباد از خانه‌هایشان بیرون آمدند و ماجرا را به پاسگاه انتظامی اطلاع دادند. طولی نکشید که پرونده جنایی روی میز قاضی حجت صدیقی (بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب تایباد) قرار گرفت و بدین ترتیب گروهی از کارآگاهان کارآزموده پلیس آگاهی به سرپرستی سرگرد شیخی (رئیس پلیس آگاهی تایباد) عازم محل وقوع جنایت شدند و در کنار مقام قضایی تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند.

سفر شوم خانوادگی به تهران

بررسی‌های مقدماتی نشان می‌داد که زن ۲۱ ساله (مقتول) هدف ضربات متعدد کارد قرار گرفته و جان خود را از دست داده است، اما از «حسن زاروزایی» (همسر مقتول) خبری نبود. تحقیقات بیشتر مشخص کرد که زوج جوان مدتی قبل به تهران مسافرت کرده بودند اما بعد از بازگشت از سفر اختلافات خانوادگی بین آنها شدت گرفته بود.

اختلافات آنها به حدی بود که خانواده‌های آنان را نیز نگران کرد به گونه‌ای که حتی از احتمال یک درگیری وحشتناک بین زوج جوان تردیدی نداشتند اما با اصرار و اطمینان حسن، هرکدام از خانواده‌های این زوج به خانه خودشان بازگشتند تا اینکه صبح هنگام با صحنه‌ای هولناک روبه رو شدند.

این قاتل را شناسایی کنید/ کاردآجین شدن زن ۱۸ ساله به دست همسرش/ عکس

ادامه بررسی‌ها نشان داد حسن زاروزایی، فرزند حمزه، پس از قتل همسرش سوار بر پراید به مکان نامعلومی گریخته است. چند روز بعد، با ردزنی‌های اطلاعاتی، خودرو متهم به قتل در حالی کشف شد که قاضی صدیقی دستورات ویژه و محرمانه‌ای را برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری صادر کرده بود.

براساس دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب تایباد، تصویر بدون پوشش متهم به قتل فراری منتشر شده است تا کسانی که از محل اختفای وی اطلاعی دارند، مراتب را با تلفن‌های ۱۱۰،۰۹۳۶۱۷۲۲۱۰۰ یا۰۵۱۵۴۵۲۳۶۰۳ پلیس آگاهی درمیان بگذارند.

مقام قضایی همچنین به افرادی که در فرار متهم نقشی دارند نیز هشدار داد همه کسانی که به اختفای متهم به قتل فراری کمک کنند، به اشد مجازات‌های قانونی محکوم خواهند شد.

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 52312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha